گوگل در حال ساخت تبلت پیکسل است

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل در سال ۲۰۱۳ کروم‌بوک پیکسل را راهی بازار کرده بود. به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر محصول جدیدی در خانواده پیکسل معرفی شود.

تبلت پیکسل که توسط گوگل در حال ساخت است، از پردازنده NVIDIA X1 و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوگل قصد دارد برند پیکسل را گسترش دهد و به همین دلیل می‌خواهد یک تبلت به نام پیکسل سی (Pixel C) را معرفی کند. همچنین مشخص شده که برای این تبلت از سیستم عامل کروم استفاده نشده است.
این شایعات از منابع معتبری منتشر شده‌اند و بسیاری باور دارند که در آینده شاهد معرفی یک محصول جدید خواهیم بود. این تبلت از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. درحالی که سیستم عامل کروم به خوبی با دستگاه‌های لمسی سازگار است، گوگل اندروید را سیستم عامل مناسب‌تری برای یک محصول قابل حمل مانند تبلت می‌داند.
در این اطلاعات گفته شده که تبلت جدید گوگل با اسم رمز Ryu در حال ساخت است و از صفحه نمایشی در اندازه ۱۰٫۲ اینچ برای آن استفاده شده است. این صفحه نمایش تراکم پیکسلی ۳۸۰ پیکسل بر هر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در ادامه به این موضوع اشاره شده که صفحه نمایش این محصول بسیار درخشان است و روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. برای این تبلت از چیپ‌ست NVIDIA X1 استفاده شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Maxwell را در خودش قرار داده است. همچنین ۳ گیگابایت رم LPDDR4 روی آن دیده می‌شود.
از نظر ظاهری این تبلت مانند لپ‌تاپ‌های موجود دربازار طراحی شده که تنها صفحه کلید روی آن دیده نمی‌شود. البته در شایعات گفته شده که این محصول دو صفحه کلید خواهد داشت که یکی از آن‌ها چرمی و دیگری آلومینیومی خواهد بود. هر دوی صفحه کلیدها زمانی که به تبلت متصل می‌شوند، شارژ خواهند شد. این تبلت از USB Type-C هم بهره می‌برد.
از آنجایی که نام هیچ شرکت سازنده‌ای در کنار این تبلت ذکر نشده، به احتمال زیاد گوگل به تنهایی آن‌را ساخته است. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده، اما به احتمال زیاد دستگاه ارزان قیمتی نخواهد بود. شاید در مراسم امشب خبرهای بیشتری درباره تبلت پیکسل منتشر شود.

منبع: Android Police

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه