گوگل مدیر عامل سابق هیوندای را استخدام کرد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل اخیرا شخصی به نام «جان کرافسیک» (John Krafcik) را به استخدام درآورده که به مدت ۲۵ سال در صنعت خودروسازی فعالیت حرفه‌ای داشته است.

شرکت گوگل اخیرا برای پیشبرد اهداف‌اش در راستای همگانی کردن خودروهای بدون راننده‌، مدیر عامل سابق شرکت هیوندای موتور را به همکاری دعوت کرد.

او قرار است به عنوان مدیر عامل «گوگل اوتو» (Google Auto) سرپرستی پروژه‌ی خودروهای بدون راننده‌ی این شرکت را به عهده بگیرد. استخدام این شخص اهمیت زیادی دارد، زیرا این اولین استخدام مهم شرکت گوگل در زمینه‌ی خودروسازی به حساب می‌آید.

انتخاب کرافسیک برای مدیریت گوگل اوتو نشان می‌دهد که گوگل خود را برای گسترش قلمروی پروژه‌ی خودروهای بدون راننده آماده می‌کند. البته نشانه‌های دیگری هم وجود داشته است، مثل آزمایش‌ شدن خودروهای بدون راننده‌ی گوگل در خیابان‌های کالیفرنیا. علاوه بر این، اخیرا گوگل تایید کرده که این خودروها را در ایالت تگزاس هم آزمایش خواهد کرد.

این آزمایش‌ها ثابت می‌کند که این شرکت در مورد تولید خودروهای بدون راننده بسیار جدی است. مشخص نیست که گوگل در تولید این خودروها مستقیما نقش خواهد داشت یا خیر؛ اما این شرکت زیرساخت لازم را برای پیشبرد آزمایش‌هایش در قالب یک شرکت واقعی فراهم می‌کند. کرافسیک در گذشته مدیر عامل شرکت «هیوندای موتور» بود و قبل از آن هم با شرکت فورد همکاری می‌کرد. در حال حاضر او رییس یک شرکت فروش و قیمت‌گذاری خودرو است. در اواخر ماه سپتامبر او به گوگل اوتو می پیوندد.

منبع: Re/code

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. هادی هادی

    جالب بود

  2. Avatar چرخ خیاطی

    خیلی خوب بود. اطلاعات جالبیه ممنون واقعا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه