گوگل می‌خواهد دو ساعت هوشمند بسازد

۱۷ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ساعت‌های هوشمند

گوگل همیشه در یک اقدام هوشمندانه از دیگر شرکت‌ها می‌خواهد که برایش محصولات مختلفی را بسازند. به این شکل، گوگل مجبور نیست پولی را صرف هزینه‌ی تاسیسات و تجهیزات تولید دستگاه‌ها کند. ما دیده‌ایم که گوگل با شرکت‌های مختلفی قرارداد بسته تا برایش گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی با برند نکسوس بسازند. حالا این‌طور که پیداست به زودی شاهد ساعت‌های هوشمند نکسوس هم خواهیم بود.

گزارشی که در وبسایت اندروید پلیس منتشر شده حاکی از این است که گوگل می‌خواهد ساعت‌های هوشمند اندروید ویر (Android Wear) خودش را بسازد. اما مشخص نیست که آیا گوگل خودش این ساعت‌ها را می‌سازد یا یک شرکت دیگر و اینکه آیا برندش نکسوس خواهد بود یا نه. احتمالا در طراحی این دو ساعت هوشمند همان الگوی گوشی‌های نکسوس پیاده شود؛ به این شکل که یک مدل بزرگ‌تر با مشخصات بهتر و یک مدل کوچک‌تر با سخت‌افزار نسبتا ضعیف‌تر، اما ارزان‌تر ارایه خواهد شد. گفته می‌شود که ساعت بزرگ‌تر اسپور‌ت‌تر بوده و شامل ویژگی‌هایی مثل شبکه‌ی LTE، سیستم موقعیت یابی GPS و یک مانیتور ضربان قلب خواهد بود. اما مدل کوچک‌تر این گزینه‌ها را نخواهد داشت.

هر دو ساعت هوشمند مورد بحث صفحه‌نمایش‌های گرد دارند و با نام‌رمزهای Angelfish و Swordfish نام‌گذاری شده‌اند. دستگاه بزرگ‌تر شبیه به دو ساعت موتو ۳۶۰ و نسل دوم ال جی Watch Urbane خواهد بود. ضخامت آن هم ۱۴ میلی‌متر و قطرش ۴۳.۵ میلی‌متر است. ضخامت و قطر دستگاه کوچک‌تر با نام‌رمز Swordfish به ترتیب ۴۲ و ۱۰.۴ میلی‌متر است.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه