گوگل لیست نکسوس‌هایی را که بروزرسان جدید دریافت نمی‌کنند منتشر کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل صفحه‌ای را برای تاریخ عرضه‌ی بروزرسان‌های مختلف گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس در اختیار کاربران قرار داده بود. به‌تازگی این صفحه بروزرسانی شده و در آن بخش جدیدی دیده می‌شود که به زمان توقف عرضه‌ی بروزرسان برای این گوشی‌ها و تبلت‌ها اشاره می‌کند.

شرکت گوگل پشتیبانی از نکسوس ۶ را متوقف کرد.

به‌طور معمول گوشی‌های نکسوس تا ۲ سال از طرف گوگل بروزرسانی می‌شوند و کاربران می‌توانند جدیدترین نسخه‌ی اندروید را روی گوشی خودشان نصب کنند. این شرکت به تازگی لیستی از گوشی‌هایی که قرار نیست بروزرسان‌های جدید را دریافت کنند، منتشر کرده است. در این لیست نام گوشی نکسوس ۶ دیده می‌شود و مشخص شده که گوشی‌های نکسوس ۵، نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ هم دیگر بروزرسان جدید دریافت نمی‌کنند. تبلت نکسوس ۹ هم تا مهر ماه بروزرسان‌های جدید را دریافت می‌کند و دو گوشی نکسوس ۶P و نکسوس ۵X تا شهریور ماه سال ۹۶ به نسخه‌های جدید اندروید آپدیت می‌شوند.

Nexus-update

البته گوگل اعلام کرده که گوشی‌های نکسوس تا سه سال بروزرسان‌های امنیتی را دریافت می‌کنند و کاربران از این نظر نباید نگران باشند. به طور مثال فروش نکسوس ۹ از ماه گذشته متوقف شد و تا مهر ماه سال ۹۶ بروزرسان‌های امنیتی برای آن منتشر می‌شود.

دو نکسوس ۵X و ۶P جزو جدیدترین محصولات خانواده‌ی نکسوس به حساب می‌آیند که تا مهر ماه سال ۹۶ به شکل رسمی از طرف گوگل پشتیبانی می‌شوند و اندرویدهای جدید را دریافت خواهند کرد و تا یک سال پس از آن هم بروزرسان‌های امنیتی برای این گوشی‌ها عرضه خواهد شد.

منبع: Google

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه