گوگل Duo به تبلت‌ها می‌آید

۱۰ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل Duo

در شرایط فعلی اپ تماس ویدیویی Duo بیشتر به موبایل محدود است. در واقع اگر بخواهید از این اپ در تبلت‌ها استفاده کنید برای‌تان ممکن نخواهد بود. حال به نظر می‌رسد گوگل قرار است روی اپ Duo کار کند و آن را در تبلت‌ها هم کاملا قابل استفاده سازد.

استفاده از Duo در تبلت‌ها این مزیت را هم برای گوگل دارد که شاهد استفاده بیشتر کاربران از این اپ باشد. در کنار افزوده‌شدن کاربران تبلت‌ها، کسانی که قصد چت ویدیویی از طریق تبلت را دارند هم احتمالا ممکن است به سمت استفاده از Duo حرکت کنند.

جاستین اوبرتی مهندس ارشد فعال در اپ Duo این موضوع را به شکل ضمنی تایید کرده است و به این ترتیب کارشناسان معتقدند امکان عرضه Duo برای تبلت‌ها بسیار محتمل شده است.

در حال حاضر Duo با یک شماره تلفن مشخص برای هر فرد کار می‌کند اما اگر اپ‌های دیگری را مثل اسکایپ، هنگ‌آوت و فیس‌تایم را در نظر بگیریم که با دستگاه‌های مختلفی قابل استفاده‌اند، انتظار خواهیم داشت Duo نیز این امکان را برای کاربران مختلف و از طریق دستگاه‌های مختلف فراهم کند.

باید این نکته را هم اضافه کنیم که استفاده از Duo در تبلت‌ها این مزیت را هم برای گوگل دارد که شاهد استفاده بیشتر کاربران از این اپ باشد. در کنار افزوده‌شدن کاربران تبلت‌ها، کسانی که قصد چت ویدیویی از طریق تبلت را دارند هم احتمالا ممکن است به سمت استفاده از Duo حرکت کنند. بویژه اینکه استفاده از این اپ آسان است و قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه