[گیمزکام ۲۰۱۶] تصاویر جدید Scalebound منتشر شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت که برخلاف سونی، نمایشی بسیار خوب از بازی‌های‌اش در گیمزکام ۲۰۱۶ داشته، تصاویر جدیدی از بازی‌ Scalebound منتشر کرده است؛ بازی‌ای که توسط استودیوی بازی‌سازی «پلاتینیوم گیمز» و به طور انحصاری برای ایکس‌باکس وان ساخته می‌شود.

بازی Scalebound یک نقش‌آفرینی اکشن است و داستان شخصیتی به اسم Drew را روایت می‌کند. Drew به طور کاملا اتفاقی وارد دنیایی بزرگ و خطرناک به اسم «دراکونیس» شده است و اژدهایی به اسم «توبان» (Thuban) او را همراهی می‌کند. توبان آخرین بازمانده از نژادش است و به Drew کمک می‌کند تا دشمنانی که دراکونیس را تهدید کرده‌اند، نابود کند.

Scalebound_2016_08-17-16_001

بر اساس اطلاعات جدیدی که از بازی منتشر شده‌اند، توبان و Drew به یکدیگر متصل شده‌اند و یک جان دارند. می‌توانید از قابلیتی به اسم «اتصال اژدها» استفاده و ذهن Drew و توبان را به هم متصل کنید. در این حالت، بازی به دوربینی اول‌شخص تغییر حالت می‌دهد و می‌توانید حرکات توبان را مستقیما کنترل کنید.

امکان شخصی‌سازی توبان هم وجود دارد. می‌توانید از سه نوع «رکس»، «تانک» و «ویورن» یک نوع اژدها را انتخاب کنید که به ترتیب سیستم مبارزه‌ی «متعادل»، «سنگین و قوی» و «سریع» هستند. هم‌چنین می‌توان با استفاده از آیتم‌هایی، قدرت اژدهای خود را تغییر دهید. امکان پوشاندن زره به اژدها هم وجود دارد. می‌توانید در ادامه، تصاویری از این شخصی‌سازی ببینید.

بازی Scalebound در سال آینده‌ی میلادی روی ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد.

Scalebound_2016_08-17-16_002 Scalebound_2016_08-17-16_004 Scalebound_2016_08-17-16_003

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Alireza.A

    تا حالا هر بازی ای که از کمپانی پلاتینیوم گیمز دیدم فوق العاده بوده توی سبک اکشن به نظر من بهترین کمپانی بازی سازی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه