یاکوزا ۶ و بازسازی یاکوزا ۱ به PS4 می‌آیند + تریلر

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طی مراسم افتتاحیه‌ی رویداد PlayStation Experience، شرکت سگا از عرضه‌ی دو قسمت جدید مجموعه بازی‌های یاکوزا روی پلی‌استیشن۴ خبر داد. طبق خبر منتشر شده، دو بازی «یاکوزا ۶» و «یاکوزا: کیوامی» قرار است به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ روی کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه شوند.

بازی یاکوزا: کیوامی (Yakuza: Kiwami)، بازسازی قسمت اول این مجموعه بازی‌ها است. مجموعه‌ی یاکوزا در سال ۲۰۰۵ کار خود را با کنسول پلی‌استیشن۲ شروع کرد.این بازی، قصه‌ی Kazuma Kiryu را تعریف می‌کنند. یازده سال از عرضه‌ی یاکوزا گذشته است و بازی یاکوزا: کیوامی، یک بازسازی کامل از قسمت اول این مجموعه است.

هر دو بازی «یاکوزا: کیوامی» و «یاکوزا ۶» در ژاپن عرضه شده‌اند.

نه تنها روند اصلی داستان یاکوزا، در بازسازی آن قرار دارد، بلکه یاکوزا: کیوامی هم‌چنین از نظر روند و میزان محتوا، شبیه به قسمت‌های اخیر این مجموعه است. مراحل بیشتر، سیستم‌های جدید مبارزه و محیط‌های جدید، از قسمت‌هایی هستند که به یاکوزا اصلی اضافه شده‌اند.

یاکوزا: کیوامی در تابستان سال آینده روی پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد.

Yakuza_FEAT

در کنار خبر عرضه‌ی یاکوزا: کیوامی، سگا هم‌چنین گفت که قسمت ششم از مجموعه بازی‌های یاکوزا را در سال ۲۰۱۸ میلادی به غرب خواهد آورد.

در حال حاضر، هر دو بازی «یاکوزا: کیوامی» و «یاکوزا ۶» در ژاپن عرضه شده‌اند. اگر می‌خواهید درباره‌ی یاکوزا ۶ بیشتر بدانید، می‌توانید تریلر و تصاویر این بازی را از این جا ببینید.

به غیر از این دو بازی، در ماه ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی، یعنی تا یک ماه دیگر، قرار است بازی Yakuza 0 روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود. این بازی، پیش‌درآمدی برای مجموعه‌ی یاکوزا است. می‌توانید تریلر Yakuza 0 را از این جا ببینید.

تریلر پایین، یاکوزا کیوامی و یاکوزا ۶ را معرفی می‌کند و در طی مراسم PlayStation Experience پخش شده است.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه