یکی از گوشی‌های سال آینده HTC دوربین دوتایی دارد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC یکی از تولیدکننده‌هایی بود که خیلی زود در گوشی‌هایش از دوربین دوتایی استفاده کرد اما به دلایلی مجبور شد استفاده از این تکنولوژی را کنار بگذارد. حال به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد استفاده از این مدل دوربین‌های گوشی را دوباره از سر گیرد. طبق اخباری که در اختیار داریم HTC قصد دارد سال آینده حتما یک گوشی با دوربین دوتایی به بازار عرضه کند. البته باید منتظر بمانیم تا مشخص شود این ویژگی به چه شکل در گوشی‌ یا گوشی‌های جدید HTC به کار گرفته خواهد شد.

HTC در سال‌های گذشته تلاش کرده گوشی‎های باکیفیتی وارد بازار کند و آن‌ها را به آخرین تکنولوژی‌های روز مجهز سازد اما وجود رقبای قدرتمندی مثل اپل، سامسونگ و ال‌جی در کنار بازار بسیار فشرده این سال‌ها باعث شده این شرکت نتواند درخشش سابقش را داشته باشد.

گرچه HTC از پیشگامان تکنولوژی دوربین دوتایی بوده است اما کیفیت نهایی این دوربین‌های دوتایی در گوشی‌های این شرکت چندان خیره‌کننده نبود.

HTC اولین گوشی با دوربین دوتایی را در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه کرد. در این مدل که HTC Evo 3D نام داشت حسگر دوم برای ایجاد افکت‌های سه‌بعدی به کار رفته بود. این تلاش در (HTC One (M8 هم پیگیری شد و نهایتا برای بار آخر در سال ۲۰۱۵ و در One M9 پلاس به کار گرفته شد. نهایتا یک سال بعد تولیدکننده‌های بیشتری از جمله اپل به این جریان پیوستند و دوربین دوتایی استفاده‌‎ای نسبتا عمومی‌تر پیدا کرد.

گرچه HTC از پیشگامان تکنولوژی دوربین دوتایی بوده است اما کیفیت نهایی این دوربین‌های دوتایی در گوشی‌های این شرکت چندان خیره‌کننده نبود.

به هر حال زمان مشخص می‌کند که HTC قصد دارد این بار چطور از دوربین دوتایی استفاده کند. اما اگر این شرکت در گذشته نتوانسته با این تکنولوژی گوشی‌هایش را از سایر رقبا متمایز کند در حال حاضر می‌تواند گوشی‌ای بسازد که دوربین دوتایی آن کاربران را تحت تاثیر قرار دهد؟ پاسخ این سوال سال آینده و با عرضه گوشی وعده داده شده مشخص خواهد شد.

منبع: The Verge

‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه