یک مهندس برجسته دیگر از اپل به گوگل رفت

۴ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود که شرکت گوگل در مراحل اولیه ساخت تراشه‌های موبایل است که احتمالا از آن‌ها در گوشی‌های پیکسل بعدی یا سایر گوشی‌های هوشمند بهره خواهد گرفت.

گوگل برای ساخت تراشه‌‎هایی با کیفیت، جان برونو طراح تراشه را از شرکت اپل جذب کرده است. برونو در شرکت اپل مسئولیت یک گروه تجزیه و تحلیل را به عهده داشته که وظیفه‌شان بررسی تراشه‌های به کار رفته در آیفون و آیپد و مقایسه آن‌ها با تراشه‌هایی بوده که سایر رقبا در گوشی‌های‌شان به کار می‌گیرند. ظاهرا برونو باید اطمینان حاصل می‌‎کرده که تراشه‌های تولیدی اپل از سایر رقبا قدرتمندتر باشند. پیش از کار در اپل این مهندس مسئولیت اداره گروه‌ مهندسی شرکت Advanced Micro Devices که در زمینه تولید نیمه‌هادی‌ها فعال است را برعهده داشته. برونو سابقه کاری قابل توجهی در زمینه طراحی و ساخت تراشه دارد و حال یکی از نیروهای برجسته‌ای به حساب می‌آید که از اپل به گوگل رفته است. پیش از این یک مهندس دیگر به نام مانو گولاتی که در زمینه ساخت تراشه‌های سری A اپل کار می‌کرد از اپل به گوگل رفته بود.

به هر حال با جذب مهندسین و متخصصین برجسته از شرکت‌هایی چون اپل و کوالکام به نظر می‌رسد که گوگل در زمینه طراحی تراشه‌‌های باکیفیت برای گوشی‌ها و سخت‌افزارهای خود جدی به نظر می‌رسد.

‌‌

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سهند

    خدا بخیر کنه گوگل میخواد دیگه جاسوسی از کاربران رو از سطح تراشه شروع کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه