پوکمون‌گو در ۲۷ کشور عرضه شد؛ ۲۰۰ کشور دیگر در لیست انتظار

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید لابد شنیده‌اید که پوکمون‌گو چه سر و صدایی به پا کرده و چطور در جهان مشغول پیدا کردن جایگاه خود است. با این حال عرضه‌بازی در حال حاضر صرفا در چندین کشور جهان انجام شده و کشورهای زیاد دیگری منتظر عرضه این بازی هستند. البته این آخر هفته که گذشت شاهد یکی از عرضه‌های بزرگ این بازی محبوب گوشی‌‌های هوشمند بودیم. عرضه بازی در ۲۷ کشور جدید. این کشورها شامل اتریش، بلژیک، بلغارستان، کانادا، کرواسی، قبرس، جمهوری‌چک، دانمارک، استونی، فنلاند، یونان، گرینلند، مجارستان، ایسلند، ایرلند، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، سوئد و سوییس.

با این حال این ۲۷ کشور تنها بخش کوچکی از بازار بزرگی هستند که این بازی می‌تواند در آنها رواج پیدا کند. براساس یک گزارش از خبرگزاری رویترز شرکت سازنده بازی اعلام کرده که این شرکت قصد دارد به زودی بازی را در ۲۰۰ بازار جدید هم عرضه کند.

ظاهرا این شرکت قصد دارد ظرفیت سرورهایش را افزایش دهد تا وقتی بازی در اختیار حجم عظیمی از کاربران در سراسر جهان قرار گرفت مشکلی برای مدیریت ترافیک آن پیش نیاید. متاسفانه یک چارچوب زمانی دقیق برای عرضه بازی در این ۲۰۰ بازار مورد بحث مشخص نشده و صرفا به اعلام این خبر که به زودی چنین اتفاقی خواهد افتاد کفایت شده است.

در حال حاضر این بازی بخش عظیمی از کاربران را درگیر خود کرده است. ماجرا از یک بازی صرف گذشته و دارد به نوعی فرهنگ با تبعات اجتماعی و اقتصادی خاص خود تبدیل می‌شود. احتمالا در هفته‌ها و ماه‌های آینده باز هم بیشتر و بیشتر درباره این بازی خواهیم شنید.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar دانیا

    بازی چرت و مزخرف

  2. Avatar Amir

    سلام منzubatپوکمن مخفی که تو لیست نیست رو تو تبقه پنجم یکی از ساختمونای یاسوج پیدا کردیم

  3. Avatar برهان

    با این حساب میشه از نرم افزار لنترن استفاده کرد که هم سبکه هم سریع

  4. Avatar NadeR

    یاد کلش بخیر…..

  5. Avatar Ahmad

    برا ایران هم میاد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه