برخی مشخصات Redmi Note 4 شرکت شیائومی تایید شدند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فبلت جدید شرکت شیائومی با نام شیائومی Redmi Note 4 که قرار است ۶ مرداد رونمایی شود تا همین امروز هم سوژه بحث و شایعات بوده است. حال براساس یک تصویر منتشر شده از جعبه این گوشی که در اینترنت منتشر شده است برخی از ویژگی‌های اصلی این محصول برای هواداران گوشی‌های این شرکت مشخص شده است.

gsmarena_001-(1)

براساس این اطلاعات که اخیرا به بیرون درز کرده است گوشی جدید شرکت شیائومی یک تراشه Helio X20 دارد و صفحه نمایش آن ۵.۵ اینچی است. ۳ گیگابایت RAM در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این فبلت است. فبلت Redmi Note 4 شرکت شیائومی یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی دارد. البته در گذشته تصاویری منتشر شده بودند که باعث شد برخی از تحلیل‌گران گمان کنند این گوشی دوربین دوتایی خواهد داشت. برای مشخص شدن این نکته که آیا در محصول جدید شیائومی دوربین دوتایی به کار رفته یا نه باید چندین روز دیگر هم صبر کنیم. این را هم اضافه کنیم که یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی به کار رفته است.

‌‌

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar معید

    سلام پس کی قراره سایت دیجی کالا گوشی های برند شائومی و برند meizu
    و برند وان پلاس رو برای فروش میاره ؟؟
    باور کنید اگر این سه برند گوشیاشو بیارید از سامسونگ و الجی و هووآوی بیشتر فروش داره هر کدوم از این سه برند گوشیاشون عالین بدنه فلزی اسکنر اثر انگشت رم ۴گیگ رم سه گیگ
    دیجی کالا خواهشا
    گوشی های برند
    Oneplus
    و xiaomi
    و meizu
    و zte nubiaرو زودتر بیار منتظریم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه