[ویدیو] تصاویر مفهومی iOS 11 را ببینید

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک کاربر خوش‌ذوق گوشی‌های آیفون، ویدیویی ساخته که در آن قابلیت‌های iOS 11 را به نمایش درآورده.

در واقع این قابلیت‌ها، ویژگی‌هایی هستند که این کاربر تمایل داشته اپل سال آینده در جریان کنفرانس WWDC سال ۲۰۱۷ از آنها رونمایی کند. در این ویدیو تصاویری مفهومی از iOS 11 می‌بینیم.

البته به این نکته دقت کنید که iOS 10 هم در قالب نسخه بتا عرضه شده و نسخه نهایی آن هنوز در اختیار کاربران آیفون قرار نگرفته است.

این قابلیت‌ها متعدد شامل قابلیت جدید دوربین که می‌تواند کدها را از برنامه‌های مختلف شناسایی کند. قابلیت چندکاربری در آیپد و تعریف اثرانگشت مجزا برای چند کاربر. نسخه بتای سویفت و امکان برنامه نویسی در سویفت. کلیدهای قابل شخصی‌سازی و قابلیت خواب هوشمند، پشتیبانی از متن آهنگ، پشتیبانی از اکولایزر مخصوص برای پخش آهنگ، ویژگی‌های خاص برای کنترل اینترنت اشیا، رابط کاربری مشابه دسکتاپ و صفحه کلید در اندازه کامل. تغییر اندازه، جابه‌جایی بزرگ کردن یا کشیدن پنجره‌ها، امکان حذف اپلکییشن‌های اصلی اپل و امکان تغییر تنظیمات با اثرانگشت است.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. طاها

    سلام. چطور میتونم ویدیو رو دانلود کنم؟؟؟؟؟

  2. Mohammad mahdi

    اینایی که ایشون واسه سال ۲۰۱۷ میگن
    از سوال ۲۰۱۲ واسه اندروید هستش ????

  3. علی

    جالب بود با این که ایفون ندارم و با سیاست های اپل حال نمیکنمو همیشه از گوشی اندرویدی که داشتم راضی بودم ولی اگه این تغیرات اعمال بشه جالب میشه و خیلی کاربردی گرچه چندتاش از خیلی وقت پیش توی اندروید بوده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه