جدیدترین اطلاعات از دوفیلم در دست ساخت سری Avengers

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مارول یک تغییر کوچک اما مهم در برنامه ساخت فیلم‌هایش داده است. این شرکت هنوز قصد دارد فیلم‌های Avengers را در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ عرضه کند اما قرار نیست که این فیلم‌ها دو بخش از یک داستان باشند. اولین فیلم در میان این دو عنوان با نام Avengers: Infinity War عرضه خواهد شد اما دومین فیلم که پیش‌تر قرار بود نام Infinity War — Part II را داشته باشد در حال حاضر اسمی ندارد.

این تغییرات در نام‌ فیلم‌ به این معناست که داستان دو فیلم نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌شد کمتر به هم مربوط هستند. اما با این حال قطعا دو فیلم کاملا جدا و بی‌ربط به هم نیستند و در برخی خطوط مرکزی مشابهت‌هایی دارند.

با این حال این تصمیم آنقدرها هم تصمیم بدی به نظر نمی‌رسد. مردم از دیدن فیلم‌ها تحت عناوینی مثل قسمت اول، قسمت دوم و چیزهایی از این دست خسته شده‌اند.

گرچه ماجرای نام فیلم‌ها و ارتباط میان داستان دو فیلم تغییراتی داشته است اما ظاهرا و براساس آنچه شرکت‌های دیزنی و مارول اعلام کرده‌اند تاریخ عرضه فیلم‌ها هنوز از همان تقویم تاریخی سابق پیروی می‌کنند. براساس آنچه پیش‌تر اعلام شده بود Infinity War در روز ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ و چهارمین فیلم از سری فیلم‌های Avengers که اشاره شد هنوز اسمی ندارد تقریبا یک‌سال پس از آن و در تاریخ ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ عرضه خواهد شد.

منبع: The Verge


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مرتضی

    سینما با ژورژ ملیس شروع شد و با مارول نابود شد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه