نخستین تصاویر ویدیویی از بلک‌بری ونیز منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید شرکت بلک‌بری از ماه‌ها پیش در حال کار روی یک گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید است.

پس از منتشر شدن شایعه‌ها و تصاویر مختلف از نخستین گوشی هوشمند بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید، در نهایت نخستین ویدیو از این محصول منتشر شد.

در واقع این محصول، نخستین گوشی بلک‌بری مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. پیش از این تصاویر و رندرهای زیادی از این محصول منتشر شده بود. در حال حاضر نخستین فیلم ویدیویی از این دستگاه منتشر شده است.

براساس شایعه‌ها نام این دستگاه بلک‌بری ونیز (Venice) است که در آن از یک صفحه‌نمایش ۵٫۴ اینچی بهره گرفته شده است. براساس گزارش وب‌سایت Android Authority، شرکت بلک‌بری در گوشی ونیز از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که در آن یک پردازنده با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز قرار دارد، برای تامین توان پردازشی استفاده کرده است. همچنین در این محصول ۳ گیگابایت رم و یک دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی بلک‌بری ونیز که پیش از این هم شایعه‌های زیادی در مورد آن شنیده شده بود، وجود یک صفحه‌کلید فیزیکی در آن است. همان‌طور که در این ویدیو هم مشاهده می‌کنید کاربران می‌توانند با بالا بردن صفحه‌نمایش این محصول به صفحه‌کلید فیزیکی دسترسی داشته باشند.

در این ویدیو برخی از جزییات سخت‌افزاری و ویژگی‌های گوشی بلک‌بری ونیز که پیش از این احتمال استفاده از آن‌ها وجود داشت، تایید می‌شود. براساس فیلم ویدیویی منتشر شده این محصول قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را دارد. همچنین شرکت سازنده در قسمت پایینی این گوشی بلندگوهایی قرار داده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در این محصول همکاری اندروید با بلک‌بری است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه‌ی گوشی بلک‌بری ونیز منتشر نشده است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سیدرضا

    کاش زودتر بیاد ببینم چه قیمته
    چشمم رو گرفته این گوشی
    متفاوت بودن طراحیش با همه گوشیای اندرویدی آدم رو جذب میکنه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه