نکسوس‌های جدید شرکت HTC از کمیسیون ارتباطات فدرال مجوز دریافت کردند

۲۶ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های جدید نکسوس که شرکت HTC ساخت آن‌ها را به عهده دارد و با نام‌های Marlin و Sailfish شناخته می‌شوند اخیرا از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا هم مجوز دریافت کردند. مشخص شده که این گوشی‌ها که اخیرا مجوز دریافت کرده‌اند گوشی‌های جدید نکسوس هستند به این دلیل که اسناد منتشر شده در این باره اشاره می‌کنند نسخه نهایی راهنمای استفاده از این گوشی در سایت Support.Google.com/Nexus قابل دسترسی است.

شماره مدل این گوشی‌ها به ترتیب G-2PW4100 برای گوشی مارلین و G-2PW2100 برای سیلفیش ثبت شده است. براساس مستندات این دو مدل از شبکه‌های شرکت‌های Verizon، AT&T، T-Mobile و Sprint پشتیبانی می‌کنند.

گوشی بزرگتر یعنی مارلین احتمالا صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۶۵۰. گوشی کوچکتر یعنی سیلفیش یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. هر دوی این گوشی‌ها به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰  مجهز هستند. پردازش‌گر مرکزی این گوشی‌ها چهارهسته‌ای است و یک پردازنده گرافیکی Adreno 530 هم دارند.

این دو گوشی دومین و سومین گوشی نکسوسی هستند که شرکت HTC آن‌ها را ساخته است. HTC اولین گوشی شرکت نکسوس با نام Nexus One را هم پیش‌تر ساخت. به هر حال این شرکت با گرفتن مجوز از کمیسیون ارتباطات فدرال در ایالات متحده آمریکا یک قدم به عرضه این دوگوشی نزدیک‌تر شده است.

منبع: PhoneArena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه