تویوتا توندرا ۲۰۲۲ با ظاهر قدرتمند و رنگ‌بندی جذاب نمایش داده شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تویوتا توندرا 2022

تویوتا برای آخرین بار قبل از رونمایی، پیش‌نمایش جدیدی از «توندرا ۲۰۲۲» به نمایش گذاشت که قدرت و رنگ‌بندی جذاب آن نشان می‌دهد.

طراحی تهاجمی با جلوپنجره‌ی مشبک بزرگ، اگرچه شاید مشابه هر وانت جدید دیگری در بازار باشد اما این همان چیزی است که «تویوتا توندرا ۲۰۲۲» (۲۰۲۲ Toyota Tundra) بر آن تمرکز دارد و طبق اعلام رسمی قرار است ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) نخستین نمایش جهانی خود را داشته باشد.

تویوتا توندرا 2022
تویوتا توندرا 2022

با این وجود، خودروساز ژاپنی قصد دارد پیش از فاش شدن جزئیات خودرو از طریق وب‌سایت مشتریان، پیش‌نمایشی از نسخه‌ی نهایی آن را نشان دهد. حالا برخلاف نسخه‌ی سفید قدیمی که در ابتدا و به‌طور رسمی لو رفت، این «توندرا تی‌آردی پرو» (Tundra TRD Pro) با رنگ جدید و جذابی روبه‌رو هستیم که اشتیاق سواری آن را بیشتر می‌کند.

تویوتا توندرا 2022

این پیش‌نمایش همچنین با عباراتی همراه شده که به‌نظر تویوتا به بهترین شکل این مدل اصلاح‌شده را توصیف می‌کند: «زاده شده از شکست‌ناپذیری. نسل بعدی اینجاست. قدرتی بی‌رحمانه. قابلیت عبور از ناهمواری‌ها. تویوتا توندرا کاملا جدید ۲۰۲۲ نیرویی است که باید دیده شود.»

با این معرفی باید انتظار بالایی از توانایی‌های این خودرو داشته باشیم اما هم‌اکنون اطلاعات کمی درباره‌ی نسل بعدی توندرا وجود دارد. می‌دانیم که این وانت دارای حالت‌های رانندگی متغیر خواهد بود و سیستم تعلیق آن هم آشکار شده است که در بخش عقب دارای تنظیمات Leafless است.

تویوتا توندرا 2022
تویوتا توندرا 2022
تویوتا توندرا 2022
تویوتا توندرا 2022
تویوتا توندرا 2022

تویوتا همچنین بخش‌هایی از فضای داخلی را نشان داده که از نمایشگر اطلاعات و سرگرمی جدید و شیشه‌ی عقب حکایت دارد و به‌طور کلی از نظر ظاهر و ویژگی‌ها توندرا جدید پیشرفت‌هایی مهم خواهد داشت.

این‌طور که در تیزرها دیده می‌شود، پیشرانه‌ی این خودرو احتمالا یک موتور V6 مشابه با پیشرانه‌ی دوقلوی توربوشارژر V6 لندکروزر جدید خواهد بود که برای این شاسی‌بلند ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این چیزهایی است که از این خودرو می‌دانیم اما باید منتظر جزئیات چشمگیر آن باشیم.

عکس‌ها: تویوتا توندرا ۲۰۲۲

Credit: Toyota

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Its me

    می خرمش😁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه