فورد ترانزیت تریل ۲۰۲۳ با قدرت ۳۱۰ اسب بخار معرفی شد

۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

این روزها خودروهایی که سفر به دل طبیعت و اقامت چند روزه در آن را برای مشتریان میسر می‌سازند، محبوبیت بسیار خوبی میان علاقه مندان و مشتریان پیدا کرده‌اند و این موضوع را می‌توان از تعداد خودروهای کمپری که اخیرا روانه‌ی بازار شده به خوبی متوجه شد. فورد ترانزیت نیز یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای به سفر به طبیعت و کمپینگ به شمار می‌رود. اکنون مدل آفرودی این ون با نام فورد ترانزیت تریل ۲۰۲۳ برای بازار ایالات‌ متحده آمریکا رونمایی شده که قطعاً علاقه مندان به سفر را با امکاناتی که ارائه می‌دهد، راضی خواهد کرد.

فورد ترانزیت تریل ۲۰۲۳ نسبت به مدل استاندارد این ون مجهز به یک کیت لیفت ۳.۵ اینچی (۸.۸ سانتی متری) بوده و اکسل‌های آن نیز ۲.۷۵ اینچ نسبت به مدل معمولی عریض‌تر شده‌اند. این کمپر جدید فورد همچنین از رینگ‌های ۱۶ اینچی مشکی رنگ بهره می‌برد و تایرهای آفرودی ۳۰.۵ اینچی گودیر رانگلر ورک‌هورس دارد. این ترانزیت تریل با بدنه‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و نسبت به همتای اروپایی خود آفرودی‌تر و قدرتمند نشان می‌دهد.

قدرت ۳۱۰ اسب بخاری این ون جدید فورد از موتور ۳.۵ لیتری دو توربوشارژ شش سیلندر تأمین می‌شود و می‌تواند ۵۴۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی این پیشرانه را به هر چهار چرخ فورد ترانزیت تریل منتقل می‌کند. فورد ترانزیت تریل ۲۰۲۳ کمپر پنج حالت رانندگی نرمال، اکو، یدک کشی، لغزنده و گل و لای را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

این خودرو از لحاظ مشخصات ظاهری نیز تغییراتی نسبت به مدل استاندارد فورد ترانزیت پیدا کرده است. دماغه این خودرو از سپر عضلانی‌تری بهره می‌برد، فلاپ‌های اضافی روی آرک چرخ‌های این خودرو قرار گرفته تا نمای کلی این کمپر جدید آفرودی‌تر و خشن‌تر از مدل استاندارد جلوه کند. فورد در پشت چرخ‌های این ون جدید گل پخش‌کن نصب کرده و برای آسیب ندیدن بدنه در حین بیراهه‌نوردی، رکاب‌های آفرودی در دو طرف این خودرو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد، فورد ترانزیت تریل ۲۰۲۳ با بدنه‌های مختلفی روانه‌ی بازار خواهد شد که تفاوت آن‌ها را می‌توان در جدول زیر مشاهده کرد.

فورد ترانزیت تریل 2023کمپر جدید فورد امکانات بسیار خوبی را درون کابین به مشتریان خود ارائه می‌دهد. درون کابین نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی در میان داشبورد به چشم می‌خورد. همچنین پریزهای متعددی برای شارژ انواع دستگاه‌ها شامل خروجی برق ۱۱۰ ولت، ۱۲ ولت و پورت شارژ USB در کابین این خودروی جدید تعبیه شده است. از دیگر قابلیت‌های بسیار پرشمار کابین این خودرو می توان به کلید هوشمند، کمکی نقاط کور با سنسورهای عقب و جانبی و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد. همچنین شیشه‌های دودی و نبود پنجره‌های عقب حریم خصوصی این خودرو را افزایش داده و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز پنکهٔ سقفی برای تهویهٔ مناسب کابین این خودرو سفارش دهند.

درون فورد ترانزیت تریل ۲۰۲۳ قسمت‌هایی در نظر گرفته شده که مشتریان به دلخواه خود می‌توانند کابینت، قفسه، تخت و هر چیز دیگری را در این خودرو نصب کنند. این کمپر با سقف کوتاه و بلند و فاصلهٔ محوری معمولی و کشیده قابل سفارش است تا طیف گسترده‌ای از نیازهای علاقه مندان با فیزیک‌های مختلف را برآورده سازد. مدل سقف بلند این خودرو، فضای باری با طولی بیش از ۴۲۷ سانتی‌متر و حجم ۱۳.۸ مترمکعب را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. علاوه بر این، در این مدل افراد با قد ۱۹۶ سانتی‌متر می‌توانند به راحتی درون کابین این کمپر بایستند و از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

فورد ترانزیت تریل 2023

پک قابل سفارش Upfitter تجهیزاتی مانند لایت بار LED بیرونی، کنسول میانی، جعبه فیوز کمکی، باتری های دوتایی AGM، سیم کشی اصلاح شده و موارد دیگر را به این خودرو اضافه می‌کند. اگر هم پکیج Heavy-Duty را سفارش دهید، ظرفیت یدک کشی این کمپر جدید به ۲۹۵۰ کیلوگرم می‌رسد. قیمت فورد ترانزیت تریل ۲۰۲۳ برای مدل استاندارد با سقف کوتاه از ۶۶ هزار دلار آغاز می‌شود. در مورد قیمت مدل‌های دیگر این خودرو هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. این کمپر جدید فورد بهار ۲۰۲۳ به مشتریان تحویل داده می‌شود.

منبع: Motor 1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه