تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با سیستم هیبریدی ارتقا یافته در ژاپن معرفی شد

۱۳ مهر ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
تویوتا کرولا 2023

همانطور که انتظار می‌رفت، تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با یک سری تغییرات اندک نسبت به نسل قبل در ژاپن رونمایی شد. در نگاه اول به طراحی این خودرو، تغییرات اندک چراغ‌ها و جلوپنجره به چشم می‌خورد. اما تغییرات این مدل جدید تنها به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. این خودروی جدید کامپکت فاقد نشان جلوی تویوتا است و به جای آن از حرف بزرگ «C» استفاده می‌کند. البته این موضوع چیز جدیدی نیست، زیرا تویوتا کرولا مدت‌هاست که در بازار ژاپن از چنین لوگویی بهره می‌برد. اما در بخش عقب، لوگوی تویوتا تعبیه شده و هر دو نشان‌های جلو و عقب، با رنگ آبی تزئین شده‌اند که نمایانگر پیشرانه هیبریدی است.

نسل دوازدهم کرولا از سال ۲۰۱۸ تاکنون در بازار حضور دارد و تویوتا هر ساله با اعمال یک سری تغییرات و به‌روزرسانی آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تویوتا کرولا ۲۰۲۳ از قوای محرکه ۱.۸ لیتری هیبریدی و موتور الکتریکی بهبود یافته‌ای بهره می‌برد. همچنین تویوتا ضمن بازنگری پیشرانه‌های ۱.۵ و ۲ لیتری بنزینی این خودرو، آن را بهینه‌تر کرده تا مصرف سوخت کمتری نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد. علاوه بر این، رنگ‌های بدنه‌ جدیدی نیز برای جلب رضایت بیشتر کاربران در نظر گرفته شده که به همراه برخی قابلیت‌های جدید این خودرو در دسترس قرار دارند.

تویوتا کرولا 2023

مشتریان ژاپنی می‌توانند از صفحه‌نمایش لمسی ۱۰.۵ اینچی این خودرو با پشتیبانی از سیستم اپل کار‌پلی بهره ببرند. آن‌ها همچنین با پرداخت مبلغی اضافه‌تر از قابلیت اتصال وای فای نیز بهره‌مند می‌شوند. برخی از تریم‌های تویوتا کرولا ۲۰۲۳، به طور استاندارد مجهز به سنسورهای پارک جلو و عقب هستند. تویوتا قابلیت‌های ایمنی کرولا ۲۰۲۳ را نیز بهبود بخشیده و سیستم پیشگیرانه تصادفات را اضافه کرده که از نزدیک شدن بیش از حد خودرو به عابران، دوچرخه‌سواران و خودروهای پارک شده جلوگیری می‌کند.

این خودروی جدید تویوتا از قابلیت به‌روزرسانی‌های از راه دور نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین مشتریان حتی پس از خرید این خودرو نیز می‌توانند از قابلیت‌های جدیدی که تویوتا برای سیستم این خودرو منتشر می‌کند، بهره‌مند شوند. علاوه بر این، سیستم ایمنی قبل از تصادف این خودرو قادر است تا خودروهای در حال گردش به راست یا چپ و عابران پیاده را در تقاطع‌ها تشخیص دهد.

تویوتا کرولا 2023علاقمندان به این خودروی جدید تویوتا می‌توانند نسخه‌ی سدان آن را در بازه‌ی قیمتی ۱۳,۷۰۰ تا ۲۰,۷۰۰ دلار خریداری کنند. نسخه‌ی استیشن این خودرو که با پسوند تورینگ شناخته می‌شود قیمت ۱۴۲۰۰ تا ۲۱ هزار دلاری دارد. در نهایت باید به نسخه‌ی هاچ‌بک تویوتا کرولا که به عنوان مدل اسپرت عرضه می‌شود اشاره کنیم که با قیمتی ۱۵,۱۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ دلار روانه‌ی بازار خودرو خواهد شد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه