تولید لیفان ۸۲۰ و ‌ام‌و‌ی‌ام ۱۱۰S در ایران متوقف شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروردین ماه امسال تولید دو خودرو چینی لیفان ۸۲۰ و ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس متوقف شد. به گزارش ایسنا، در این مدت تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس شرکت مدیران خودرو با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۷۱۱ دستگاه در فروردین ماه ۱۳۹۵ به صفر رسید.

ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس، اتومبیلی در کلاس هاچ‌بک ۵ در شهری است که زبان طراحی نسبتا جدیدی نسبت به اتومبیل‌های هم‌کلاس خود در بازار خودرویی ایران دارد. شکل سپر و چراغ‌های پشت و فرم دستگیره‌های در عقب باعث شده تا ظاهری فانتزی به MVM 110s بدهد. این اتومبیل به پیشرانه‌ی ۱ لیتری مجهز بوده که با استناد به کاتالوگ رسمی مدیران خودرو، توانایی تولید قدرت ۶۸ اسب‌بخار و گشتاور ۹۳ نیوتون‌متر را دارد. قیمت این اتومبیل در بازار حدود ۳۲ میلیون تومان است.

فروردین ماه امسال تولید لیفان ۸۲۰ شرکت کرمان موتور نیز متوقف شد. تیراژ تولید این خودرو از ۳۳۷ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به صفر کاهش یافت. لیفان ۸۲۰ سدان خانوادگی با چهره‌ نسبتا به‌روز است که به دلیل داشتن طراحی اسپرت توانست نظر عده‌ای از جوانان را هم به خود جلب کند. در مورد زبان طراحی این خودرو، انتقادهایی شد؛ انتقادهایی که به کپی ظاهر محصولات کمپانی‌های مشهوری مثل ب‌ام‌و، آئودی و حتی هیوندای اشاره داشتند. این اتومبیل از یک پیشرانه ۲.۴ لیتری با توان ۱۵۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۲۱ نیوتون‌متر بهره می‌برد.

این دو خودرو در حالی توقف تولید شده‌اند که تولید بیشتر خودروهای داخلی در همین بازه زمانی با افزایش همراه بوده‌اند.
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. علی خدائی پور

    بخاطر از دست دادن جایگاهش در رقابت با پراید
    با یک نگاه به قیمت بالای ۳۰ میلیون تومانی این خودرو میتوانید ببینید که هیچ کس به خودروی کلاس A آن هم از نوع چینی پول نمیدهد و شما میتوانید در همین رنج قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ و یا حتی پایین تر خودروهایی مانند سمند و SLX و تیبا و پراید بخرید . حالا واقا سوال دارید که چرا ؟
    خودرویی که با هدف رقابت با پراید و تصاحب قسمتی از بازار اون اومده بود و حالا وارد بازار خودروهایی در کلاس های بالاتر شده ، بازی رو میبازه
    کاش مدیران خودرو و کرمان موتور جای ساخت و راه اندازی این خودروهای بی کیفیت اقدام به راه اندازی خطوط تولید خودروهای با کیفیت میکردن از تولید کنندگان بنامی مثل فیات۵۰۰ ، فولکس گلف یا بیتل ، میتسوبیشی میراژ ، هوندا فیت، نیسان کیوب ، آئودی A1 ، مینی کوپر ،

  2. 820

    کرمان موتور الان داره برای ۸۲۰ مدل ۹۶ ثبت نام میکنه بعد شما میگید متوقف شد؟
    یذره تو مطالبتون دقت کنید

    1. سلام
      لطفا در نظر داشته باشید که توقف تولید لزوما به معنای عدم فروش محصول توسط شرکت فروشنده نیست؛ چراکه محصولات تولید شده از قبل که در انبار هستند، برای فروش در اختیار مشتریان علاقمند قرار میگیرد.
      پایدار باشید

      1. علی

        سلام اگه ماشین داخل انبار داشتن که ثبت نامی های بهمن رو تا الان معطل نمی کردن و مجبور نمی شدن به اونها ماهی یک میلیون جریمه تاخیر بدن.دلیل تاخیرش هم دیر رسیدن و ترخیص شدن پک های ماشین از گمرک اعلام کردن.

  3. علیرضا

    من این خبر رو خوندم ولی به یه نتیجه رسیدم.اصلا بگیم لیفان از بی ام دبلیو و آئودی تقلید کرده.آخه دیگه از هیوندای حق داره.خو هیوندای طرح ال ای دی چراغ عقبش رو اولین بار از کیا سراتو تقلید کرده.طراحی چراغ جلویش را از کیا کادنزا تقلید کرده و خیلی چیز های دیگر…حالا هم که یه شرکت میاد از روش تقلید می کنه اینطور میشه

    1. محمد

      خخخخخخخخ.عزیزم شرکت کیا مال هیونداس.صاحب برند کیا هیونداس.در اصل ی شرکت هستن.این ک دیگه کبی برداری نیست؟!!!!!!!

    2. امیرحسین مصطفوی

      کمپانی کیا موتورز زیر مجموعه‌ی کمپانی هیوندای هست. از این رو خیلی از قطعات در این خودروها مشابه هستند.

  4. محمدیا

    لابد به دلیل اینکه کسی نمیخرنه تولیدس متوقف شده

  5. a

    ببخشید چرا تولید اش متوقف شد؟

    1. ///mahdispd

      بابا این کاربر پرسش پرسیده بهش پاسخ بدین اخه

    2. مرتضی

      من واسه پاسخ همین سوال بود که مقاله رو باز کردم. جناب شاهسون لطفا بفرمایید دلیل توقف تولید چیه؟

    3. دوستان گرامی
      معمولا روابط عمومی شرکت ها دلیل توقف تولید و کاهش فروش محصولات خودشان را هیچ وقت منتشر نمی‌کنند. عموما از دلایل توقف تولید، بازاریابی ضعیف، قیمت گذاری تند، نقص فنی، عدم پاسخگویی به نیاز مشتری و غیره است. با این حال، از آن جایی که دلیل توقف تولید موقت یا دائمی این محصولات منتشر نشده، ما هم از علل تصمیم گیری این شرکت‌ها بی خبر هستیم.
      با تشکر

  6. محمد

    خدا رو شکر!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه