لپ‌تاپ هیبریدی ایسر، به جای فن، سیستم خنک‌کننده‌ی مایع دارد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اصولا وقتی به سیستم‌های خنک‌کننده‌ی مایع در لپ‌تاپ‌ها فکر می‌کنیم، قبل از هر چیز غول بزرگ ایسوس یعنی GX700‌ به ذهن‌مان می‌آید. با این حال، سیستم‌های خنک‌کننده‌ی مایع فقط هم به درد کامپیوترهای بازی نمی‌خورند. ایسر در جدیدترین لپ‌تاپ هیبریدی‌اش، از یک سیستم خنک‌کننده‌ی مایع استفاده کرده است تا لپ‌تاپی ساکت و باریک بسازد.

ایسر یک قلم هم برای این لپ‌تاپ ساخته است.

لپ‌تاپ Switch Alpha 12، اولین لپ‌تاپ هیبریدی است که پردازنده‌ی نسل ششم اینتل را خودش جای داده، اما حتی یک فن هم ندارد. اگر سر و کارتان به لپ‌تاپ‌های امروزی افتاده باشد، مطمئنا از صدای بلند فن‌های‌شان شاکی هستید. با این حال، ایسر این مشکل را در Alpha 12 حل کرده است.

همانطور که احتمالا خودتان هم می‌توانید حدس بزنید، Switch Alpha 12‌ یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی دارد. وضوح تصویر این صفحه نمایش هم ۲K است. ایسر می‌گوید که از گرمای تولیدی سیستم خنک‌کننده‌ی مایع برای در جریان نگه داشتن آن در کل دستگاه استفاده می‌کند، در نتیجه نیازی به استفاده از یک رادیاتور خارجی، مثل چیزی که GX700 ایسوس دارد، نیست.

در کنار کیبورد معمولی این لپ‌تاپ هیبریدی، ایسر هم‌چنین قرار است مدلی از کیبورد این لپ‌تاپ را عرضه کند که چراغ پس‌زمینه دارد. ایسر یک قلم هم برای این لپ‌تاپ ساخته است.

لپ‌تاپ هیبریدی Switch Alpha 12‌ قرار است از ماه خرداد و با قیمت پایه‌ی ۶۰۰ دلار عرضه شود.

danseifert-acer-switch-12-25.0 danseifert-acer-switch-12-27.0 danseifert-acer-switch-12-29.0 danseifert-acer-switch-12-30.0 danseifert-acer-switch-12-33.0 danseifert-acer-switch-12-35.0

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    ماشالا به سونی که اولین بار بطور عمده و شجاعانه سبک استفاده از خنک کننده مایع در دستگاه های پورتابل با گوشی xperia Z2 و تکنولوژی liquid heat-pipe cooling معرفی کرد و الان کم کم بقیه شرکت ها دارن از این نوآوری استفاده می کنند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه