لایکا دوربین بدون صفحه نمایش به بازار عرضه می‌کند

۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لایکا شرکتی آلمانی است که در حوزه ساخت دوربین فعالیت می‌کند و خبر همکاری‌اش با هوآوی در ساخت گوشی های مدل P9 نام این شرکت را در صدر اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند قرار داده است.

حال خبری درباره حوزه اصلی کار این شرکت یعنی ساخت دوربین منتشر شده. لایکا قصد دارد یک دوربین از سری M دوربین‌های خود را بدون نمایشگر LCD به بازار عرضه کند.

leica-2

براساس شایعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، M-D Typ 262 اولین دوربین از دوربین‌های دیجیتال سری M خواهد بود که بدون صفحه نمایش تولید می‌شود (این شرکت پیش از این هم در سال ۲۰۱۴ دوربین M Edition 60 را بدون صفحه نمایش به بازار عرضه کرد اما این عرضه به تعداد محدود و در قالب ۶۰۰ دوربین اتفاق افتاد).

دوربین The M-D Typ 262 طراحی و حسگر ۲۴ مگاپیکسلی مشابه با دوربین M Typ 262 دارد. گستره ISO این دوربین بین ۲۰۰ تا ۶۴۰۰ قابل تنظیم است و درجه تنظیم آن در پشت دوربین واقع شده. بر اساس شایعات قیمت این دوربین ۵۹۴۰ یورو (تقریبا در حدود ۶۷۰۰ دلار) خواهد بود.

‌‌

منبع: Ubergizmo ،The Verge

‌  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    خیلی ایده جالبی هست. اگر ۳۰ ملیون تومان پول داشتم حتما می خریدم. لایکا یکی از نام های اسطوره ای در عکاسی هست. هرچند در چند سال اخیر انتقادات زیادی به این شرکت وارد شده است. دوربین هایش بسیار گران و نسبت به رقبا معمولا از نظر فن آوری یک مقدار عقب تر بوده است. ولی هنوز برای خیلی ها حس جادویی دارد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه