Titan Warrior، هیولای جدید نیسان در نمایشگاه خودروی دیترویت

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

در حالی که انتظار داشتیم شرکت نیسان، مدلی جدید از Titan XD را معرفی کند، این شرکت خودروی جدیدی به اسم Titan Warrior Concept را به نمایشگاه خودرو دیترویت (Detroit Auto Show) آورده.

موتور Titan Warrior، همان Cummins V8 است که در Titan XD وجود دارد.

نیسان می‌داند که برای رقابت با خودروهایی مثل F-150 Raptor 2017 شرکت فورد، باید نمونه‌ای آماده داشته باشد؛ به همین دلیل هم Titan Warrior را که فعلا فقط یک طرح است، برای نمایش با خود به دیترویت آورده است. این شرکت ژاپنی از تقاضای بالا برای کامیون‌ها خبر دارد. مدیر شعبه‌ی امریکای نیسان در این باره گفته است: “خریداران کامیون عطشی تمام نشدنی برای خودروهای ویژه و خاص دارند. با اینکه Titan XD 2016 را یک ماهی است که عرضه کرده‌ایم، می‌خواهیم از همین حالا هم آینده‌ی سری تایتان را در نظر داشته باشیم.

شرکت نیسان برای استفاده از تایرهای ۳۷ اینچی در Titan Warrior ارتفاع این کامیون را ۳ اینچ بیشتر کرده است. بدنه‌ی این خودرو هم ۶ اینچ پهن‌تر شده است و چراغ‌ها و گریل جلوی خودرو هم تغییر کرده اند. شیارهایی هم روی کاپوت قرار داده شده‌اند تا جریان هوای بهتر شود. یک سیستم چهار اگزوزه هم روی سپر عقب نصب شده است. اگر بگوییم که نیسان با Titan Warrior Concept یک هیولا را به دیترویت آورده است، کم نگفته‌ایم.

موتور این خودروی جدید، همان Cummins V8 است که در Titan XD وجود دارد، با این حال، سیستم تعلیق آن ارتقا یافته است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

nissan-titan-warrior-concept-4-1500x1000 nissan-titan-warrior-concept-3-1500x1000 nissan-titan-warrior-concept-2-1500x1000 nissan-titan-warrior-concept-5-1497x997 nissan-titan-warrior-concept-6-1500x1000 nissan-titan-warrior-concept-1500x999

منبع: Digital Trends، AutoEvolution

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. احمد صرخی موسوی

    ماشین عالی مخصوصا برای آفرود بازایی مثل من قدرت ۳۹۰ اسب بخار هستش قیمتش تو خارج ۴۵.۰۰۰ دلار با تخت استاندار تو قسمت وانتی هستش حالا تو ایران بیارن حتما ۳۰۰ چهارصد میلیون تومانی باشه اگه تو ایران ببینم صد در صد میخرم هرکی آفرود باز هست این ماشین به دردش میخوره من خودم تو صحرا های دبی سوارش شدم.

  2. محمد GTR

    بعد GTR عاشقش شدم
    یه پا قوله

  3. حسین ابودان

    عالیه احتمالا رغابت رو در دستش بگیره

  4. سیامک

    اینچیه ?پراید وانت خودمون خیلی از این بهتره تازه طراحی خیلی جزابی هم داره و به دل میشینه طراحیش الهام گرفته شده از دمپایه که ادم توش احساس راحتی کنه

  5. نیما اسکندری

    چقد قشنگه!

  6. bijan

    OMG دلم خواست 🙁

  7. parsa

    چه جالب کاملا شبیه به ماشین جدید فورد هستش {F-150 Raptor SuperCrew }

  8. حسین

    فقط میشه گفت فوق العاده است…
    اما حیف که برای ما ایرانی ها فقط در حد یک رویاست، حیف…

  9. abe

    یک کلام، هیولا! warrior!

    البته به پای پراید نمیرسه!

  10. Ebrahim

    اووووووفففففف این چییییههههه ؟؟؟ عاشقتم نیسان

  11. Ali

    اگه اسم اینا ماشینه این چیزایی که ایران خودرو و سایپا تولید میکنن با اون قیمت و کیفیت افتضاح میفروشن چیه؟!?

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه