ZTE می‌خواهد ۲۳ فروشگاه جدید تاسیس ‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی ZTE که تلفن‌های همراه هوشمند تولید می‌کند، گفته که قصد دارد ۲۳ فروشگاه جدید در چین و سایر کشورهای اروپایی تاسیس کند. این شرکت گفته که با این کار می‌خواهد فروش محصولات خودش را بیشتر کند.

شرکت ZTE قصد تاسیس ۲۳ فروشگاه جدید در چین و برخی کشورهای اروپایی دارد.

براساس گزارشی که در سایت Bloomberg قرار گرفته، ۲۰ عدد از این فروشگاه‌ها در کشورهای چین، مکزیک، روسیه و آلمان تاسیس خواهند شد. شرکت ZTE سال گذشته بیش از ۵۳ میلیون تلفن همراه هوشمند راهی بازار کرد و قصد دارد این مقدار را در سال جاری به ۷۰ میلیون دستگاه برساند. این شرکت سال گذشته به عنوان ششمین شرکت بزرگ تولید کننده‌ی موبایل در دنیا شناخته شده و ۳.۴ درصد بازار را در اختیار داشت. البته ZTE فروشگاه‌های جدید را به واسطه‌ی عرضه‌ی پرچم‌دار جدیدش که Axon 7 نام دارد، تاسیس می‌کند. این شرکت امید زیادی به محصول جدید خودش دارد.

گوشی Axon 7 چند روز پیش در کشور چین عرضه شد و یکی از ارزان‌ترین پرچم‌دارهای موجود در بازار به حساب می‌آید. این محصول یک صفحه نمایش QHD دارد و از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ روی آن استفاده شده است. دو مدل از این تلفن همراه هوشمند راهی بازار شده که ۴ و شش گیگابایت رم دارند. همچنین قیمت این مدل‌ها زیر ۵۰۰ دلار است.

شرکت ZTE گفته که با تاسیس فروشگاه‌های بیشتر می‌تواند محصولات خودش را بیشتر به مردم بشناسد تا آن‌ها بتوانند یک محصول ارزشمند بخرند. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی در آمریکا و سایر کشورهای اروپایی فروشگاه تاسیس می‌کند. به احتمال زیاد اگر مردم از محصولات ZTE استقبال کنند، قطعا شاهد افتتاح فروشگاه‌های جدید این شرکت خواهیم بود.

‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه