بازسازی Demon’s Souls برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی شد

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازسازی Demon’s Souls

در برنامه‌ی آخر هفته‌ی پلی‌استیشن، شاهد رونمایی یک بازسازی بزرگ از بازی Demon’s Souls بودیم. به لطف این بازسازی، تجربه‌ی قسمت اول سری بازی‌های سولز پس از یک دهه، با گرافیکی بالاتر و روی پلتفرمی کاملا جدید، ممکن خواهد شد.

عرضه‌ی بازی Demon’s Souls به سال ۲۰۰۹ و کنسول پلی‌استیشن ۳ بازمی‌گردد.

عرضه‌ی بازی Demon’s Souls به سال ۲۰۰۹ و کنسول پلی‌استیشن ۳ بازمی‌گردد. این بازی به هنگام عرضه موفقیت چندان بزرگی کسب نکرد، ولی پس از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازی سال از سوی گیم‌اسپات، از سوی جمعیت بزرگتری از گیمرها مورد توجه قرار گرفت و توانست به محبوبیت نسبتا بالایی برسد. این دیده شدن، موجب به ساخت قسمت بعدی این سری بازی‌ها یعنی «دارک سولز» شد.

بازسازی Demon’s Souls با همکاری دو استودیوی «بلوپوینت گیمز» و «ژاپن استودیو» سونی ساخته می‌شود. طبق گفته‌ی سونی، بازی کاملا از نو ساخته شده است و با کیفیتی بسیار بالاتر و سرعت اجرای بیشتر، روی پلی‌استیشن ۵ ارایه می‌شود.

بازی‌کننده‌ها این امکان را دارند تا به هنگام بازی، از بین قابلیت‌ها گرافیکی بیشتر مثل ری تریسینگ یا سرعت اجرای بالاتر، احتمالا ۶۰ فریم، یک حالت را انتخاب کنند.

می‌توانید در ادامه تریلر معرفی Demon’s Souls و تصاویری از آن را ببینید.

زمان عرضه‌ی بازی برای پلی‌استیشن ۵ مشخص نیست.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. دانا

    این بازسازی یکی از نمایش هایی بود مه همراه رزیدنت و هورایزن تنها بازی های کنفرانس بود که واقعا دوست داشتم.
    البته بازی های کوچیک هم مثل کنا و لیتل دویل اینساید هم باحال بود.

  2. Das spezial

    ….. حاجی پشمهایم ????

  3. Benyamin.Td

    واقعا جای اندوه داره که کنسول های جدید هم ادم رو مجبور کنن که بین گرافیک و فریم ریت خوب یکی رو انتخاب کنه
    شخصا انتظار داشتم دیگه شاهد چنین جنایتی در حق گیمر ها نباشیم اونم با این سیستم قدرتمند
    واقعا نمیدونم چرا بازی هارو خوب بهینه نمیکنن
    وقتی یکی هزینه میکنه برای یک کنسول ۴k انتظار داره واقعا بتونه از نهایت کیفیت کنسولش استفاده کنه ضمن این که توی سال ۲۰۲۰ دیگه اجرای بازی ۶۰ فریم یه چیز عادیه اونم زمانی که روی pc شاهد اجرای بازی ها بالاتر از ۱۰۰ فریم هستیم
    اور کنسول ها قدرت لازم رو ندارن بهتره بازی ساز رو مجبور به محدودیت کرد نه این که گیمر رو محدود کنن

    کنسول ها قراره حدود ۵-۱۰ سال توی خونه ما باشن و در اینده pc بی شک شاهد اجرای بازی ها با فریم ریت هایی نزدیک ۲۴۰ خواهیم بود که البته احتمالا تا همه گیر شدن این فریم ریت ۵-۱۰ سالی زمان میبره اما وقتی ما ببینیم به اخر نسل جدید کنسول ها که برسیم بازی ها قراره حتی از یک پنجم pc هم فریم ریت ضعیفتری داشته باشن واقعا نا امید میشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه