اینترنت ADSL یا TD-LTE؛ آنچه شما گفتید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده محسن چینه‌کش، سمیرا علی‌نژاد
گوینده محسن چینه‌کش، سمیرا علی‌نژاد
زمان 21:26
حجم فایل 20 مگابایت

طبق معمول پنجشنبه‌ها با یکی دیگر از پادکست‌های «آنچه شما گفتید» به دیجی‌کالا FM آمده‌ایم. موضوع «شما بگویید» این هفته در مورد یکی از مهم‌ترین اجزای زندگی مدرن، یعنی اینترنت بود. همان‌طور که گفتیم در حال حاضر برای در اختیار داشتن اینترنت ثابت، دو انتخاب اصلی وجود دارد: ADSL و TD-LTE. در این پادکست نظراتی را که شما در سایت و شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ در مورد مقایسه‌ی اینترنت ADSL و TD-LTE منتشر کرده بودید، بررسی و جمع‌بندی می‌کنیم. همچنین از این هفته قصد داریم تغییراتی را برای بهتر شدن پادکست‌های «آنچه شما گفتید» شروع کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با پادکست این هفته همراه باشید و در پایان اگر پیشنهاد یا نظری داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Amir Sadsaleh

    سلام
    واسه خیلی از ماها سواله که توی دیجیکالا FM همه این متخصص ها مدرکشون چیه و تو دیجی کالا چه وظیفه ای دارن
    پیشنهادم اینه که یه مطلب یا یه بخشی از توسایت رو اختصاص بدین به این موضوع و همه افرادی که تو دیجی کالا FM صحبت میکنن، اسمشون اونجا باشه و مدرکشون و وظیفه اشون تو دیجی کالا رو هم درج کنین.
    یا اینکه تو بخش درباره نویسنده زیر هر مطلب یه پیوند یا لینکی قرار بدبن که هر کی خواست ،یه سری اطلاعت رو در مورد نویسنده بدونه مثل مدرک و اینکه تو دیجی کالا چیکار میکنه و….
    مرسی

  2. Avatar مهزیار

    سلام پیشنهاد میکنم در مورد شبکه ملی و اینکه محاسبه شدن نصف ترافیک مصرفی برای سایت های ایرانی که بعضی شرکت های ارائه دهنده اینترنت همه سایت های ایرانی(سرورایران) رو پوشش نمیدن و یک لیست کوتاه از سایت های منتخب اعلام میکنن که به تجربه خودم یه وقتایی که میخوام از یک سایت منتخب استفاده کنم سایت خیلی دیر لود میشه ولی به محض اینکه vpn رو روشن کنی سایت بدون هیچ تأخیری بالا میاد،نظرسنجی ترتیب بدید تا کاربرا مشکلات خودشونو از کم‌کاری شرکت های ارائه دهنده اینترنت برای اجرا کردن این طرح عالی بگن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه