آنچه شما گفتید: بتلفیلد یا کال آو دیوتی

۱۳ شهریور ۱۳۹۸

چند هفته‌ای است که دو شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های «بتلفیلد» (Battlefield) و «کال آو دیوتی» (Call of Duty) رونمایی شده‌اند. دو هفته‌ی گذشته و پیش از شروع نمایشگاه E3 2018 از شما درباره‌ی این دو بازی پرسیدیم. اینکه به نظر شما، مجموعه بازی‌های بتلفیلد وضعیت بهتری دارند یا مجموعه بازی‌های کال آو دیوتی.

در قالب مقالات هفتگی «شما بگویید» از شما خواستیم تا درباره‌ی مجموعه‌ی مورد علاقه‌ی خود از بین دو مجموعه‌ی نظامی و تیراندازی بزرگ بگویید؛ از اینکه کال آو دیوتی برای شما جذاب‌تر است یا بتلفیلد.

دو طول دو هفته‌ی گذشته حجم زیادی کامنت دریافت کردیم. حدود ۴۰ دیدگاه روی سایت ثبت شدند و در اینستاگرام دیجی‌کالامگ هم بازخورد بسیار خوبی گرفتیم؛ طوری که بیش از ۴۰۰ نظر در اینستاگرام دریافت کردیم.

نظرات بسیار متفاوت بودند، ولی خوشحالیم که عده‌ی زیادی از شما با دلایل و بررسی‌های خوب خود، از مجموعه‌ی مورد علاقه‌تان دفاع و صحبت کرده‌اید.

در این قسمت از مجموعه پادکست‌های «آنچه شما گفتید»، به خواندن نظرات شما درباره‌ی اینکه کال آو دیوتی بهتر است یا بتلفیلد می‌پردازیم.

از شما دعوت می‌کنیم این قسمت پادکست آنچه شما گفتید را در بالا ببینید.

اگر می‌خواهید می‌توانید باز هم در بخش نظرات درباره‌ی این دو مجموعه بازی‌ها بحث کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۹ دیدگاه
  1. امیر مهدی

    در مورد مقایسه واچ داگز ۲ و جی تی ای ۵ ویدیو درست کنید

  2. Reza

    آقا اینا کین آوردین برای پادکست بازی
    من فقط پادکست بازی میدیدم کهاونم اگه مجید نوردوست و امیر میرزایی اجرا نکنن به درد نمی خوره خواهشا زود به زود هم پادکست بازی بدید

  3. َشهرام

    آقا من دیجیکالا مگ میام که پادکست بازی اونم فقط فقط با اجزای اقای “نوردوست” و “میرزایی” ببینم ، همین و بس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه