مذاکره در مورد همه چیز؛ گفت‌وگو با محمدرضا شعبانعلی، مدرس مهارت‌های ارتباطی

۳۱ شهریور ۱۳۹۸
نویسنده میثم نوایی، محمدرضا شعبانعلی
گوینده میثم نوایی، محمدرضا شعبانعلی
زمان 51:00
حجم فایل 47 مگابایت

در تازه‌ترین گفت‌و‌گوی شنیداری دیجی‌کالا FM سراغ مهندس محمدرضا شعبانعلی از مدرسان دوره‌های مهارت‌های فردی و مذاکره رفته‌ایم تا با کمک او کمی با اصول یک ایجاد ارتباط موثر و تکنیک‌های یک مذاکره موفق آشناتر شویم.

در میان مجموعه مهارت‌های زندگی، شاید بتوان گفت مهارت‌های ارتباطی بیش از سایر مهارت‌ها موردتوجه قرار گرفته و هر ساله در سازمان‌ها و محیط‌های کسب‌وکار هم منابع قابل‌توجهی صرف آموزش دادن و یاد گرفتن مهارت‌های ارتباطی و دانش ارتباطات می‌شود.
قبل از هرچیز به خاطر داشته باشیم که هیچ قانون مطلقی در مذاکره وجود ندارد. به‌عبارتی باید به یاد داشته باشیم که تمام قوانین مذاکره قوانین «مرتبه دو» هستند. به معنای این‌که مطلق نیستند اما در مجموع رعایت آنها منافع بسیار بیشتری را در مقایسه با ضررها و هزینه‌های احتمالی ایجاد می‌کند.(برگرفته از وبلاگ محمدرضا شعبانعلی)

محمدرضا شعبانعلی مدرس مذاکره در دانشگاه شریف و سرپرست گروه توسعه مهارت‌های فردی (متمم) است که سال‌ها تجربه مشاوره و تدریس او در زمینه مذاکره او را به یکی از بزرگان این حوزه بدل کرده است. البته خود او هم مثل ما معتقد است بسیاری او را همچنان با “رادیو مذاکره” می‌شناسند. مجموعه پادکست‌هایی که در مورد کارآفرینی و تکنیک‌های مذاکره و ارتباطات موثر بود.

علاوه‌بر همه این‌ها با او درمورد زندگی شخصی جالب و علاقه‌مندی‌هایش،تاثیر شبکه های اجتماعی در روابط امروزی و رمز و راز موفقیتش صحبت کرده‌ایم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. سارا

    مرسی عالی بود

  2. مرتضي ملكشاه

    درود بر شما. از نظر محتوا خوب بود، اما ایشون خیلی خیلی تند صحبت میکنن و این درک محتوا رو پایین میاره.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه