با معرفی گلکسی S8، زمان مناسب برای خرید یک پرچم‌دار فرا رسیده؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده محمد زرین صدف، محسن چینه‌کش
گوینده محمد زرین صدف، محسن چینه‌کش
زمان 15:24
حجم فایل 14 مگابایت

چند روز پیش، سامسونگ جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دارش را معرفی کرد. گلکسی S8‌ و گلکسی S8 پلاس به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند. پس از فاجعه‌ی نوت ۷، این اولین، بزرگ‌ترین و شاید بهترین فرصت برای سامسونگ است که از اعتبار نامش محافظت کند. در این پادکست، وضعیت گلکسی S8 در بازار موبایل را بررسی کرده‌ایم.

اگر اتفاق نامطلوبی نیفتد، گلکسی S8‌ و مدل بزرگ‌ترش S8 پلاس، در سال ۲۰۱۷ فروش بالایی را تجربه خواهند کرد. اما S8 در بازار، تنها نیست و رقبای زیادی دارد. هواوی، ال جی و سونی به‌ترتیب G6 ،P10 و اکسپریا XZ پریمیوم را معرفی کرده‌اند. اچ تی سی هم با HTC U Ultra خود را برای رقابت در سال ۲۰۱۷ آماده کرد. تا این‌جای کار تکلیف اکثر پرچم‌داران سال مشخص شده. اما چندتایی هم هنوز باقی مانده‌اند.

اپل تا چند ماه دیگر از نسل بعدی آیفون رونمایی می‌‌کند. با توجه به این‌که ۱۰ سال از معرفی نسل اول گذشته، انتظار تغییرات زیادی را داریم. نمایشگر OLED یکی از آن‌هاست. حتی شایعه شده که در آیفون بعدی از کلید هوم (Home) به سبک آیفون‌های فعلی خبری نیست. بر اساس شنیده‌ها، اپل وظایف این کلید را به بخش پایینی صفحه نمایش محول می‌کند. نوکیا و گوگل هم طی ماه‌های آینده پرچم‌داران جدیدی را معرفی می‌کنند. «اندی روبین»، خالق اندروید، هم تیمی تشکیل داده و در حال کار روی یک گوشی هوشمند به شبک و سیاق شیائومی Mi Mix است. با معرفی برخی از این گوشی‌ها تا ۶ ماه فاصله داریم. حتی پس از معرفی، زمانی را هم باید صبر کنید تا پای این گوشی‌ها به بازار ایران باز بشود.

با این اوصاف، آیا حالا زمان مناسبی برای خرید یک پرچم‌دار است؟ در نظرسنجی زیر شرکت کنید و علاوه بر آن، اگر خواستید دیدگاه‌تان را در این مورد، زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

[CP_POLLS id=”136″]
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Esmaeel

    به نظرم اگر حجم فایل های صوتی تون کمتر و فشرده تر باشه بهتره، یا حداقل گزینه کم حجم تر هم بزارید تو قسمت دانلود، خیلی عالی میشه. بعضیا مثل من بعد این همه دانلود در مجموع حجمی که استفاده می کنیم زیاد میشه برامون

  2. عباس شفیعی

    دنیا به طور دایم در حال پیشرفت و ترقی است . در زمان” آینده” گوشی های بهتری از زمان” فعلی” خواهد آمد . هرکس در زمان” نیاز” خود باید بهترین گوشی را که خواسته اش را برطرف می کند بخرد و از آن استفاده کند و لذت ببرد .

  3. سید نیما ربیعی

    قطعا و یقینا گوشی های بهتری وارد بازار خواهد شد،،
    در این که s8 , s8+ گوشی های بسیار قابل بازار هستند شکی نیست، اما مطمعنا گوشی های بهتر نیز خواهند آمد، مثلا گوشی بعدی آیفون و یا نسل بعدی نوت NOTE8 گوشی هایی به مراتب بهتر از S8 خواهند بود و خود سامسونگ هم تلاشی دوچندان انجام خواهد داد تا نوت بعدی به بهترین گزینه برای خرید سامسونگ دوستان تبدیل شود…
    به عقیده من وقت مناسب برای خرید یک گوشی پرچم‌دار زمانی است که نوت ۸ معرفی شود…

  4. Next is Now

    با معرفی S8 تکلیف امسال مشخصه

  5. ///mahdispd

    قطعا S8 تکلیف را مشخص کرده است..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه