آنچه شما گفتید؛ آیفون ۷ می‌خرید یا منتظر آیفون ۸ می‌مانید؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مهدی مومن‌زاده، محسن چینه‌کش
گوینده مهدی مومن‌زاده، محسن چینه‌کش
زمان 22:05
حجم فایل 15 مگابایت

امسال آیفون ده ساله می‌شود و به همین دلیل به نظر می‌رسد اپل در تدارک یک مدل ویژه و انقلابی از آیفون است. مدلی که بنا بر شایعات و پیش‌بینی‌ها به احتمال زیاد آیفون ۸ نام خواهد داشت. سالگرد ده سالگی آیفون در کنار خیل عظیم شایعات، تصاویر و گمانه‌زنی‌هایی که در مورد تغییرات انقلابی آیفون ۸ منتشر شده، باعث شده است بسیاری از کاربران حتی بیش از سال‌های گذشته در انتظار دیدن آیفون‌های جدید باشند. در چنین شرایطی بسیاری از خریداران بالقوه‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، ممکن است با این سوال روبرو شوند که آیا بهتر است همین حالا آیفون ۷ را بخرند یا همچنان منتظر بمانند تا آیفون ۸ از راه برسد. این سوال، موضوع بحث «شما بگویید» این هفته‌ی ما بود. پس بیایید بیش از این وقت را هدر ندهیم و به سراغ بررسی نظرات کاربران خوب دیجی‌کالا مگ برویم.

 

بهترین کامنت سایت از احمد

به چند دلیل جواب دادن به این سوال تو ایران مشکله. اگه کشور ما هم توش اپل‌استورهای واقعی بود و می‌شد همون روز اول با قیمت واقعی خرید منتظر آیفون ۸ می‌موندم. درسته قیمت ۸۰۰ یا ۹۰۰ دلار تو آمریکا هم واسه یه گوشی بالاس، ولی نسبت درآمد به قیمت تو آمریکا یا اروپا با ایران اصلا قابل مقایسه نیست. قیمت همین الان آیفون ۷ پلاس از حقوق خیلی از افراد حتی با شغل‌های خوب هم بالاتره. طوری که اکثر افراد باید به حقوق ۲ ماهشون دست نزنن تا بتونن اونو بخرن. نکته دیگه بازار دلالی و یجورایی خنده‌دار این محصول اوایل ورودشه. اگه آیفون ۸ قیمتش ۱۰۰۰ دلار باشه فکر کنم اولش ۸ یا ۸ میلیون بشه و بعد ترکیدن حبابش بسته به حافظه هیچ‌وقت زیر ۴٫۵ میلیون نیاد. اگه همه شرایط بالابر عکس بود بدون خیال‌بافی می‌گفتم منتظر آیفون ۸ خواهم ماند!

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar رضوان

    ممنون از جناب چینه کش عزیز و دوست گرامیتون.
    یه پیشنهاد دارم براتون و امیدوارم حداقل به پیشنهادم فکر کنید.
    شما طرفدار آیفون هستید و آیفون دارید و این حق شماست، اما به نظرم تو ویدیو هاتون یک کاربر حرفه ای و طرفدار اندروید بیارید و با هم صحبت کنید تا برنامه یکطرفه نباشه، اکثر کاربرایی که برنامتون میبینن هم از اندروید استفاده میکنن و اصلا عادلانه نیست که یک کاربر اندرویدی تو برنامه شما نباشه، من چندین ساله برنامه نویس اندروید و طراح وب هستم و خیلی تخصصی با گوشی کار میکنم، برای من داشتن گوشی آیفون و استفاده از اون مثل عذابه چون نصف کارایی گوشیم رو انگار ازم گرفتن، لطفا اینقد در مورد آیفون متعصب نباشید.
    تشکر

  2. Avatar احمد

    من به هیچ یک علاقه ای ندارم چون سازندگان این گوشی ها تصمیم گیرنده برای مشتری هستند اما گوشی های دیگر با قابلیت های مشابه امکانات بیشتری به مردم می دهند و این فرهنگ اشتباهی است که مردم فقط اپل یا سامسونگ گلکسی می خرند چون امکانات خیلی متفاوتی به مشتری نمی دهند اگر قرار بود امکانات متفاوت یا گوشی خاصی به دست مشتری برسانند ارزش فکر کردن برای خرید را حتما داشتند چیزی که مردم جامعه ما به آن اصلا اهمیت نمی دهند ( وقتی از مالکان این گوشی ها می پرسید چه امکانات یا مزایا متفاوتی دارند ؟ پاسخ قانع کننده ای ندارند چون فقط و فقط در بحث تبلیغات خوب عمل کردند موبایل های خوب دیگری در بازار وجود دارند که به نسبت قیمت امکانات بیشتر و کیفیت بالاتری هم بعضا دارند )

  3. Avatar داوود

    سلام به همه دیجی مگی های عزیز من نظرم اینه که همین +۷ بخریم خیلی خیلی بهتره وقیمتشم مناسب تره باور کنید با سه گیگ رم و این پردازنده قوی تا سال های زیادی میشه اسوده خاطر بود قطعا و اینکه من نظرم اینه توی سخت افزار تفاوت حیرت اوری نداره حالا منهای اون صفحه نمایش ایفون ۸ اگرم کسایی که ۶ اس دارن باز منتظر باشن واسه ۸ اس که تکامله همین ۸ است و حتی میتونن۷ اس بخرن، همیشه چیزای جدیدشرکت اپل خوبه اما تکامل همونا(نسخه بعدیشون) تجربه و حس بهتری رو منتقل میکنه و ارزش بالاتری داره واسه خرید خصوصا تو ایران خوده اپلیا هم میدونن نسخه S کامل تر و بهینه تره باز اگه خیلی هیجان زده اید چند ماه بمونین واسه تعدیل قیمت بعد بخرین…

  4. Avatar mohammad maghsodian

    چرا کامنت منو نخوندین ولی کارتون عالیه ویدیو کستتون عالی بود آقای محسن جان چینه کش هم که مثل همیشه عالی بودن❤️

  5. Avatar امیر

    توی ویدیو کست از یه جایی به بعد خیلی آهنگ رو مخ بود. ولی در کل عالی بود. همیشه ویدیو کست بذارید…

  6. Avatar masoud

    با سلام
    خط دوم فکر میکنم یک اشتباه داره فکر کنم میخواستین بنویسین سیل عظیم شایعات نوشتین خیل عظیم شایعات.

    1. Avatar علی

      نه برادر
      خیل عظیم کلمه ای درست است.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه