از سامسونگ گلکسی S8 چه می‌دانیم؟

۶ بهمن ۱۳۹۵
نویسنده محمد زرین‌صدف، مجید نوردوست
گوینده محمد زرین‌صدف، مجید نوردوست
زمان 17:55
حجم فایل 16 مگابایت

کم‌کم به موعد معرفی گلکسی S8 نزدیک می‌شویم. اما پرچم‌دار جدید سامسونگ در بازار موبایل دقیقا چه زمانی معرفی می‌شود؟ چه فرق‌هایی با گلکسی S7‌ دارد و در چند مدل به بازار می‌آید؟ آیا از نظر ظاهری با S7 فرق دارد؟ آیا سامسونگ هم به پیروی از ال‌جی، اپل و هواوی از دوربین دوتایی استفاده می‌کند؟ آیا درست است که سامسونگ می‌خواهد یک دستیار صوتی هوشمند جدید را همراه با S8‌ معرفی کند؟ در این پادکست کوتاه سعی می‌کنیم به‌طور خلاصه همه‌ی آن‌چه را از S8 می‌دانیم با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه شوید و نظرات‌‌تان را زیر همین پست بنویسید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar milad heydari

    از نظر قدرت پردازش و بحث های نرم افزاری و حتی سخت افزار داخلی بسیار گوشی خوب یا بهتره بگم خیلی خیلی خوبی هست که تا به امروز به گوشی ای به گردش هم نمیرسه.اما این معایب و ضعف ها هستند که همیشه بولد بوده و به چشم ادمی میاد ، تجربه کارکرد با صفحه نمایش edge برخلاف چیزی که سامسونگ ادعا کرده خیلی قواعد ارگونومیک را رعایت نکرده و گمان نکنم اینده ای برای این گریز سامسونگ بشه متصور شد.از محل نامناسب قرار گیری اج بار گرفته تا کلید عملکردی بیکسبی مواردی هستند که سامسونگ می توانست با ترکیبی قرار دادن عملکردها در یک کلید هم به سیستم سیل گوشی کمک کرده باشه هم کاربری اسانتر… در کل برای پیشرفت تکنولوژی همیشه بایستی ارزش قایل بود و برخی ازمون خطاها اینجنین به سازنده منتقل میشه.ضمنا اگر ادم خیلی با حو صله ای نیستید یا شغل پر جنب جوشی دارید …سری active گلکسی اس۸ را بهتون پیشنهاد میدم.موفق باشید

  2. Avatar Hossein

    ایشالاه که گوشی خوبی باشه و نترکه و بتونه ابروی رفته سامسونگ و برگردونه ولی من فکر میکنم بیشتر از هرگوشی دیگه ای بفروشتش ولی حذف کردن خانه هوم از گوشی و جک ۳.۵ میل.. میتونه فروششو کمتر کنه باطری ۴۲۰۰ هم باطری فوقعالاده ای برای این گوشی هست من عیب دیگه ای تو این گوشی نمیبینم موفق و پیروز باشید.

  3. Avatar Mohammadreza

    بنظرتون فرق plus با مدل معمولیش فقط اندازه صفحس؟!
    مدلش بهتر و بالاتره یا کمتره یا همون حده معمولیه فقط با سایز بیشتر؟
    باطریش چی؟!
    یا حتی اینکه قلم فقط برای puls میاد یا هردو؟
    یا قلم داخل جعبشه یا جدا باید خرید؟!

  4. Avatar سیاوش کشاورزی

    خیلی خوبه ولی امیدوارم باتری قویی داشته باشه و مثل نوت ۷ نباشه که ایراد به هم بزنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه