گلکسی S8 یا گلکسی S8 پلاس؛ آنچه شما گفتید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس
نویسنده خشایار شاهسون، محسن چینه‌کش
گوینده خشایار شاهسون، محسن چینه‌کش
زمان 32:49
حجم فایل 30 مگابایت

طبق معمول آخر هفته‌ها، این پنجشنبه هم با جمع‌بندی نظرات شما در مورد موضوع «شما بگویید» همراهتان خواهیم بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، موضوع این هفته‌ی ما در مورد انتخاب میان دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بود. دو مدل از یک گوشی واحد که به جز اندازه‌ی صفحه‌نمایش (و به طبع ابعاد کلی و وزن)، ظرفیت باتری و قیمت، تقریبا هیچ تفاوت دیگری با هم ندارند. شاید به نظر برسد به دلیل شباهت زیاد، مقایسه کردن این دو گوشی منطقی نیست؛ ولی حقیقت این است که اتفاقا به همین دلیل، انتخاب از میان این دو مدل می‌تواند بسیار دشوار باشد و مقایسه کردن آن‌ها ضرورت بیشتری دارد. در گوشی‌های دیگری مانند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، تفاوت در قابلیت‌ها و امکانات (مثلا دوربین دو تایی و رم بیشتر) باعث می‌شود دلیل محکمی برای ترجیح دادن یک مدل به دیگری داشته باشید، ولی در مورد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس این طور نیست. به همین دلیل ما از شما خواستیم تا نظرتان در مورد انتخاب از میان این دو گوشی با ما درمیان بگذارید. با پادکست «آنچه شما گفتید» این هفته همراه باشید.

بهترین کامنت سایت از sia

به نظر بنده اصلا نیازی نبود سامسونگ بخواد مدل پلاس بزنه؛ چون تقریبا ابعادش با سری نوت یکیه. بهتر بود به جای پلاس مدل فلت اس ۸ می‌زد (مثل اس ۷ و اس  ۷ اج). چون خیلی از افراد مدل فلت می‌پسندن. هر کسی هم گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ می‌پسندید می‌رفت سراغ سری نوت. وگرنه هر دو مدل اس ۸ و اس ۸ پلاس به غیر از صفحه‌نمایش تفاوتی با هم ندارن و در مدل پلاس دسترسی به حسگر اثرانگشت هم مشکل شده.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Abolfazl

    من گلگسی اس ۸ رو انتخاب کردم چون حتی با اینکه دست های بزرگی دارم کار کردن با اس۸ پلاس خیلی برام سخته و تقریبا میشه گفت من بهش مثل یه فبلت نگاه میکنم ،همه هم اینو میدونن که سامسونگ سنسور اثر انگشتو بد جایی گذاشته و تو اس۸ پلاس رسوندن انگشت تا اونجا خیلی سخته،و اس ۸ پلاس چون صفحه ی بزرگ تری داره تراکم پیکسلیش هم کمتر از اس۸ هستش میدونم که شاید اصلا اونهمه به چشم نیاد ولی وقتی تو سایت ها یا pdf زوم میکنی یخورده خودشو نشون میده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه