آنچه شما گفتید؛ گلکسی نوت ۸ بخریم یا نه؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

چهارشنبه هفته گذشته در تاریخ ۱ شهریور ماه، سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۸ را معرفی کرد. محصولی که می‌خواهد ناکامی گلکسی نوت ۷ را جبران کند.

این گوشی ظاهری مانند گلکسی اس ۸ دارد، اما از قلم پشتیبانی می‌کند و دارای دوربین دوتایی است. در واقع این تلفن همراه هوشمند اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوتایی است. سامسونگ روی هر دو سنسور دوربین این گوشی از لرزشگیر اپتیکی استفاده کرده که این موضوع برای اولین‌بار است که در دنیای گوشی‌های هوشمند رخ می‌دهد. ویژگی‌های نرم‌افزاری مختلفی هم دارد که بسیاری از آن‌ها مربوط به قلم S Pen می‌شود. قلم این گوشی کلی کار انجام می‌دهد و به همین دلیل برای خیلی‌ها هیجان‌انگیز است. اگر طراحی می‌کنید یا می‌خواهید سریع یادداشت بنویسید، قلم سریعا به کمک‌تان می‌آید.

این موضوع را هم نباید نادیده بگیریم که سامسونگ از سخت افزار بسیار خوبی برای این تلفن همراه هوشمند استفاده کرده است. نوت ۸ به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و ۶ گیگابایت رم دارد. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین گلکسی نوت ۸ ضد آب است. با این حال محصول جدید سامسونگ قیمت بسیار بالایی دارد. این گوشی با قیمت ۹۴۵ دلار راهی بازار می‌شود. شاید خیلی‌ها به واسطه این قیمت گوشی جدید سامسونگ را خریداری نکنند. به همین دلیل از شما هم سوال کردیم که آیا این گوشی را می‌خرید یا خیر.

در این ویدیوکست نظرات شما را مرور کرده‌ایم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۲ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    فایده نداره . من جو گرفتم ۸۱۰۰ دادم خریدم انقد بزرگه تو جیب جا نمیشه

  2. Avatar اسماعیل

    فقیر حرف ودل پولداررا نمی فهمه وبر عکس بهتره هرکس تو فاز خوداش باشه.ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه