اسطوره‌ها از بازی خوب ایران می‌گویند

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

قسمت جدید ویدیوکست دیجی‌کالا مگ دور دوم بازی‌های مرحله اول جام جهانی ۲۰۱۸ را مرور می‌کند. جایی که بازی ایران و اسپانیا برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان با یک بازی منطقی و پرتلاش دل مردم را شاد کردند هرچند که نتیجه به نفع ما نبود. اما با یک نیمه بازی منطقی و بازی شجاعانه نیمه دوم تیم ملی کشورمان نشان داد که از هیچ‌کدام از تیم‌های قدر جهان کم ندارد.

به جز بازی ایران و اسپانیا، دیروز روز حذف تیم‌های عربی بود. عربستان و مراکش به طور قطع از گردونه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ خارج شدند. پرتغال با گل کریستیانو رونالدو نشان داد که چه بازیکن سوپراستاری در اختیار دارد.

در بخش حاشیه یک ویدیوی جالب از شبکه‌ تلویزیونی انگلیسی می‌بینید که در آن اسطوره‌هایی چون روی کین(ستاره منچستریونایتد)، ایان رایت(باز هم از منچستر یونایتد که در ویدیوکست قبلی‌مان هم در جایگاه تماشاگران یک بازی حضور داشت) و اسلاون بیلیچ(کاپیتان سابق تیم کرواسی و بازیکن وستهام انگلستان) به همراه پاتریس اورا از بازی ایران مقابل اسپانیا حرف زدند و بنظر می‌رسد که عملکرد خوب تیم ایران همه‌شان را تحت‌تاثیر قرار داده است. این وسط فقط ایان رایت بود که گفت از باخت ایران احساس ناراحتی نمی‌کنم چون نیمه اول زیادی دفاعی و ضدفوتبال بازی کردند و تاوان نوع بازی‌شان را در نیمه اول دادند. البته که روی کین با او مخالفت کرد و گفت که دفاعی بازی کردن ایران را در نیمه اول درک می‌کند و تیم ایران بعد از گلی که خورد شجاعانه بازی کرد.

در بخش پیش‌بازی‌ها، بازی دانمارک-استرالیا را مورد بررسی قرار داده‌ایم که سرمربی استرالیا آرزو کرده این‌بار دیگر تکنولوژی به نفع استرالیا تمام شود. هر دو گل فرانسه مقابل استرالیا با تکنولوژی جدید ویدیوچک تایید شد.

پرو قرار است مقابل فرانسه به میدان برود و سرمربی پرو از این گفته که برای پیروزی تلاش خواهند کرد.

اما جذاب‌ترین بازی احتمالا مربوط به آرژانتین و کرواسی است. سامپائولی با وجود عملکرد ضعیف مسی در بازی قبلی از او تمجید کرده و گفته: هر کسی فوتبال بازی کرده باشد می‌داند که مسی بهترین بازیکن تاریخ است ولی حتی بهترین بازیکن دنیا هم به تنهایی نمی‌تواند تیمش را قهرمان کند و بقیه هم‌تیمی‌هایش هم باید به او کمک کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Mahdi

    همتون عشقین
    مقابل اسپانیا واقعا غیرت ایرانی رو به مردم جهان نشون دادین با اینکه باختین ولی باز هم جای بچه های تیم ملی که انقدر با شایستگی بازی کردن اینجاست ????❤????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه