در سال جدید کتاب الکترونیک بخوانیم؛ کتاب صوتی گوش کنیم!

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

شاید وقتی به سرانه مطالعه در کشورمان نگاه می‌کنیم، غصه می‌خوریم. بیایید کمی با خودمان روراست باشیم و اعتراف کنیم مردم کتابخوانی نیستیم اما می‌توانیم باشیم.

بارها شده دلمان خواسته کتاب خوان‌حرفه‌ای بشویم اما نمی‌دانستیم با چه کتابی شروع کنیم، یا هنوز ژانر مورد علاقه خودمان را پیدا نکرده‌ایم.

قرار است در یک سری ویدیو به معرفی کتاب می‌پردازیم و دست شما را در دست یار مهربان می‌گذاریم. امیدواریم قلقلکتان بدهد و از همین امروز کتاب خواندن را شروع کنید.

آیا تا بحال تجربه خوندن کتاب الکترونی رو داشتید؟ اگر میخواین درباره کتاب الکترونیکی بیشتر بدونید و چرا باید کتاب الکترونیکی بخونیم با ما همراه باشید.

اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو اولین و بزرگترین سامانه دانلود کتاب الکترونیک و صوتی و مرجع خرید آنلاین کتاب و دانلود کتاب های صوتی و الکترونیکی فارسی و انگلیسی است. فیدیبو با هزاران عنوان کتاب یکی از بزرگ‌ترین و غنی‌ترین آرشیوهای کتاب الکترونیک را در اختیار دارد؛ آرشیوی که روزبه‌روز در حال بزرگ‌تر شدن است. لازم به ذکر است؛ این پروژه با هدف توزیع کتاب های الکترونیک با رعایت قانون جهانی کپی رایت، راه اندازی شده و تاکنون موفق شده تا با عقد قرارداد با صدها ناشر داخلی، کتاب های آنان را به صورت الکترونیک و کاملا قانونی برای فروش در اختیار کاربرانش قرار دهد.

همیشه و همه جا کتاب بخونید

شعار فیدیبو همینه، کتاب خوندن همه وقت همه جا و برای مهمترین ویژگی کتاب الکترونیکی خوندن اینه که بدون محدودیت میتونید کتاب بخونید لازم نیست فیدیبو بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب و مجله از برترین ناشران ایرانی را (که روزبه‌روز هم در حال بیشتر شدن هستند) در جیب ما جای می‌دهد. بنابراین دیگر نه تنها نگران حمل کردن کتاب‌های بزرگ و سنگین نیستیم، بلکه حتی نیازی به هیچ فضای اضافه‌ای برای نگهداری از کتاب نخواهیم داشت. تنها چیزی که نیاز داریم یک گوشی هوشمند یا یک تبلت است.

کتابخانه شخصی خودتان را بسازید

در اپلیکیشن فیدیبو می‌توانیم یک کتابخانه‌ی کاملا شخصی داشته باشیم. تمام کتاب‌هایی رایگانی که دانلود می‌کنیم به همراه کتاب‌هایی که می‌خریم به کتابخانه‌ی شخصی ما اضافه می‌شوند. حتی می‌توانیم کتاب‌ها را پیش از خریدن به فهرست کتاب‌های محبوبمان اضافه کنیم تا در آینده آن‌ها را به راحتی پیدا کنیم. اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو به صورت خودکار کتابخانه‌ی ما را در دسته‌بندی‌هایی مختلفی از جمله «در حال مطالعه»، «کتاب‌های دانلود شده» و «خوانده شده» مرتب می‌کند.

ارزان تر کتاب بخوانیم

قیمت کتاب الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو بسیار کمتر از نسخه‌ی چاپی است با توجه با بالا رفتن قیمت کاغذ شاید براتون مهم باشه میتونید کتاب ها رو در فیدیبو با قیمت مناسب تهیه کنید و کتاب های بیشتری بخونید

به فکر محیط زیست و قطع درختان باشیم

با استفاده از اپلیکیشن فیدیبو علاوه بر این که به مصرف کمتر کاغذ و سبز ماندن زمین کمک می‌کنیم

سراغ میکروبوک ها بروید

میکروبو‌ک‌ ها خلاصه‌ ای کوتاه از کتاب‌ ها هستند که می توان آن ها را در مدت زمان کمی خواند و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آن ها در خود شکل داد. برای تولید میکروبوک های فیدیبو همواره تلاش شده که کتاب ها از میان پرفروش ترین های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند تا بتوانند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کنند. هم چنین با دقت فراوان گزیده ای از محتوای اصلی کتاب گلچین شده، به گونه ای که به شالوده اصلی آن لطمه وارد نشود و هدف غایی نویسنده به خواننده به طور کامل منتقل گردد.گاهی از میکروبوک ها با عنوان کتابچه یا کتاب کوتاه یاد می‌شود. با دانلود میکرو بوک می توانید به صورت اجمالی در کمتر از ۲۰ دقیقه برترین کتاب های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید. سایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدها نسخه صوتی و الکترونیکی از میکرو بوک ها، تجربه ای متفاوت از کتابخوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب صوتی گوش بدیم

هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های گویا گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ارتقا دهید. کتاب صوتی زمان های مرده شما مثل مسیرهای رفت و آمد یا صف انتظار را زنده می کند.

حس خوب کتاب خواندن؛ این دقیقا همان چیزی است که اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو می‌تواند همیشه و همه‌جا به شما هدیه دهد.

برای دانلود اپلیکیشن فیدیبو به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن فیدیبو

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه