ترفندهای جالب برای استفاده از گوگل (فرمول قسمت ۷۲)

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

سایت گوگل پرمخاطب‌ترین وبسایت جهان است و ترفندهای متنوعی هم برای استفاده از آن وجود دارد که شاید خیلی‌ها آن‌ها را بلد نباشند. در این قسمت از برنامه‌ی فرمول قصد داریم خیلی سریع شما را با ۳ مورد از ترفندهای استفاده از گوگل آشنا کنیم.

۱. گاهی اوقات وقتی صفحه‌ی اول گوگل را باز می‌کنیم به شکل خودکار نسخه‌ی محلی کشور دیگری باز می‌شود و نتایج جست‌وجو یا زبان نتایج چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم. در این حالت کافی است در ادامه‌ی آدرس گوگل عبارت ncr/ را تایپ کنید (google.com/ncr) تا نسخه‌ی جهانی و انگلیسی زبان گوگل برای شما باز شود.

۲. گاهی تصویر خوبی را در گوگل پیدا می‌کنید اما اندازه‌ی آن مناسب نیست یا شاید به دنبال این باشید که بدانید این تصویر در چه سایت‌هایی دیگری آپلود شده است. در این شرایط کلید S کیبورد را نگه دارید و روی عکس مورد نظرتان کلیک راست کنید. گوگل با این حرکت تمام اینترنت را به دنبال تصویر مورد نظر شما می‌گردد و اندازه‌های مختلف آن را به شما نشان می‌دهد.

۳. ترفند سوم بیشتر از این که کاربردی باشد یک ترفند جالب برای سرگرمی است. اگر عبارت google in 1998 را جست‌وجو کنید ظاهر گوگل به گذشته برمی‌گردد و می‌توانید طراحی قدیمی این وبسایت را ببینید.

به نظر شما گوگل چه ترفند‌های جالب دیگری دارد که می‌توان به این لیست اضافه کرد؟

بیشتر بخوانید:
سه برنامه‌ جالب گوگل که می‌توانند اعتیاد به گوشی هوشمند را از بین ببرند!

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ایلان ماسک

    خوب بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه