پیش به سوی بازی روسیه-کرواسی

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

جام جهانی است و فضای فوتبال دا‌غ‌تر از همیشه. امروز روسیه و کرواسی به مصاف هم می‌روند تا یکی از آن‌ها از صحنه رقابت حذف شود و دیگری به مرحله‌ی بعدی صعود کند.

حسابش را کنید دمای این شور و حال مسابقات امسال بین طرفداران تیم میزبان به چند درجه رسیده است! تیمی که در طول تاریخ جام جهانی افتخار آفرینی نکرده و امروز در حال تجربه‌ی یک شگفتی تاریخ‌ساز است. روسیه به خوبی می‌داند که امسال بیشتر از هر وقتی در قله‌ی افتخار‌آفرینی فوتبال قرار دارد و نباید این فرصت را از دست دهد؛ تیمی که با بازی پرگل ۵ هیچ عربستان جام جهانی امسال را افتتاح کرد.

آن طرف میدان کرواسی را داریم؛ تیمی که شوخی ندارد و با غفلت روسیه، نتیجه رقابت را به سود خود تمام می‌کند. کرواسی همان تیمی است که در مرحله گروهی تمام حریفان خود را با قدرت از سر راهش برداشت؛ از نیجریه گرفته تا مدعی پرآوازه‌ای نظیر آرژانتین که با نتیجه ۳ هیچ شکستش داد. کروات‌ها شوخی‌بردار نیستند. اگر روسیه می‌خواهد که شگفتی‌سازی خود را ادامه دهد، امروز باید هرچه در چنته دارد رو کند. این بازی می‌تواند پایان خط برای هر یک از دو تیم باشد، اما به راستی کدام‌یک از این رقابت نجات پیدا می‌کنند؟

روسیه‌ی امیدواری که عربستان را پنج هیچ و اسپانیا را در پنالتی ۴ بر ۳ شکست داد یا کرواسی قدرتمندی که در سال ۱۹۹۸ به جایگاه سوم دست یافت و امسال با اقتدار هرچه تمام در صحنه رقابت حاضر شده؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه