چطور با اعتیاد به اینستاگرام مقابله کنیم؟ (فرمول قسمت ۲۱)

۲ آذر ۱۳۹۹

چند ساعت از روز خود را به طور میانگین در اینستاگرام مشغول تماشای فیلم‌ها و عکس‌های دیگران هستید؟ تا به حال به این فکر کردید که ممکن است دچار اعتیاد به اینستاگرام شده باشید؟ اگر جزو کسانی باشید که باید هر روز زمان زیادی را در اینترنت بگذرانند، این ویدیو به شما کمک می‌کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنید و تجربه‌ی بهتری در استفاده از اینستاگرام داشته باشید.

در این قسمت از فرمول برای مدیریت بهتر زمان در طول روز و ترک عادت چرخیدن در اینستاگرام، ۶ راه حل در اختیار شما قرار می‌دهیم. این ترفندها برای کسانی هستند که احساس می‌کنند وقتشان را بیش از حد در اینستاگرام صرف می‌کنند و به نوعی دچار اعتیاد به اینستاگرام شده‌اند.

  1. تنظیمات اعلان گوشی خود را تغییر دهید و هرگونه اعلان یا نوتیفیکیشن از اینستاگرام را غیر فعال کنید.
  2. می‌توانید زمانی را که آنلاین می‌گذرانید با استفاده از برنامه‌هایی مثل Quality Time اندازه‌گیری کنید و یک سقف ایدئال برای آن مشخص کنید. تلاش کنید به زمانی که تعیین کردید وفادار بمانید.
  3. اپلیکیشن اینستاگرام را از گوشی خود پاک کنید. نگران نباشید چون اکانت شما پاک نمی‌شود و مجددا می‌توانید آن را دانلود و استفاده کنید.
  4. صفحه‌های اضافی و اشخاصی که به طور مکرر پست می‌گذارند را آنفالو کنید!
  5. از پست کردن عکس و فیلم در مورد زندگی روزمره خودتان، مثل غذا خوردن در رستوران، قدم زدن در خیابان و سر زدن به کافه‌ها در اینستاگرام اجتناب کنید.
  6. و آخرین راه این است که اکانت خود را موقتا غیرفعال کنید. امکان غیرفعال کردن موقتی یا حتی پاک کردن اکانت اینستاگرام به طور دائمی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:
چگونه اکانت اینستاگرام را غیرفعال یا حذف کنیم؟

در کنار انجام این کارها یک لیست از تمام کارهایی که می‌توانید به جای چرخیدن در اینستاگرام و تماشای عکس‌ها و فیلم‌های دیگران انجام دهید، تهیه کنید. با انجام‌ کارهایی که برایتان لذت‌ بخشند می‌توانید تمرکزتان را از اینستاگرام بردارید و راحت‌تر به نبود آن عادت کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه