«جنرال الکتریک» چقدر بزرگ است؟

۳ شهریور ۱۳۹۸

«جنرال الکتریک»(GENERAL ELECTRIC)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چند ملیتی است که فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. خدمات این شرکت از ساخت دارو و خدمات حمل و نقل گرفته تا تولید انرژی و لوازم آشپزخانه. اما این شرکت چگونه شگل گرفت و چقدر بزرگ است؟ آیا ابعاد و اسرار ناشناخته‌ای از جنرال الکتریک وجود دارد که ما آن‌ها را نمی‌دانیم؟ در این ویدیو به این سوال‌ها پاسخ خواهیم داد.

شرکت جنرال الکتریک بصورت عمده، از چهار بخش مستقل تشکیل شده است، که هر بخش توسط یک شرکت تابعه، اداره می‌شود. این شرکت‌ها عبارتند از: جی‌ای انرژی، جی‌ای تکنولوژی، جی‌ای کپیتال و جی‌ای هلت‌کر.

کمپانی جنرال الکتریک، در سال ۲۰۱۱ در فهرست فرچون، رتبه ششم از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص داد. در حال حاضر، این شرکت در فهرست فوربز، در رتبه سوم از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار دارد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های موتور جت در آمریکا محسوب می‌شود. همچنین یکی از فعالان بخش تولید تجهیزات نیروگاهی و ساخت انواع توربین است.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. مجتبی نقدی

    بسیار عالی و مفید بود. ممنون

  2. صدرا

    سونی سونی سونی
    حتما از سونی بگذارید. اصل کار سونی است.

  3. محمد

    سلام
    خسته نباشید
    من چند وقت بود که دنبال فیلم های coldfusion tv بودم ولی نتونستم چیزی دانلود کنم.یوتیوب هم این کلیپ ها رو برای دانلود نذاشته!
    میشه لطفا راهنماییم کنید که این کلیپ ها رو از کجا می تونم دانلود کنم؟

  4. عادل

    خیلی خیلی عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه