دومین بخش مستند خودرو «رینگ اسپورت» فردا منتشر می‌شود

۴ شهریور ۱۳۹۸

قسمت دوم مستند خودرو رینگ اسپرت روز چهارشنبه ۲۰ دی در سایت دیجی‌کالا مگ و کانال‌های یوتیوب و آپارت دیجی‌کالا منتشر خواهد شد. این قسمت از رینگ اسپرت بخش اول روایتی مستند است با عنوان «آن مرد با ماک آمد…»؛ سفری جذاب و پر رمز و راز در زمان، که شما را به اولین روزهای تولید خودرو در ایران خواهد برد.

در سال ۱۳۴۰ شمسی وزارت اقتصاد ایران تقاضای نماینده‌ی مرسدس برای مونتاژ خودرو در ایران را رد می‌کند. این موضوع با شکایت نماینده‌ی مرسدس از وزارت اقتصاد به شخص شاه مواجه می‌شود. شاه برای وزارت اقتصاد ضرب‌الاجلی شش ماهه تعیین می‌کند تا در داخل ایران خودرو تولید کند. وزارت اقتصاد پس از جست‌وجوی فراوان فردی به نام اصغر قندچی را پیدا می‌کند که در کارگاهی در دروازه قزوین، شاسی و اتاق کامیون‌های ماک را با دست می‌سازد. همین تحولات کارگاه کوچک اصغر قندچی را به یکی از بزرگترین کارخانه‌های خودروسازی آن زمان تبدیل می‌کند. ادامه‌ی این ماجرای جذاب را در بخش اول «آن مرد با ماک آمد…» ببینید و روایت کامل آن را از زبان معاون وقت وزیر اقتصاد ایران، اصغر قندچی و همکاران او بشنوید.

قسمت دوم مستند خودرو رینگ اسپرت در روز چهارشنبه ۲۰ دی راس ساعت ۲۱:۰۰ در کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا منتشر خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید قسمت جدید مستند رینگ اسپرت را در روز چهارشنبه ۱۳ دی در سایت دیجی‌کالا مگ ببینید. برای پیگیری اخبار و تماشای مستند ماشین رینگ اسپرت، شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ و کانال‌های یوتیوب و آپارات دیجی‌کالا را دنبال کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar سام

    ما منتظر قسمت دوم هستیم

  2. Avatar رئوف

    استاد امروز ٢٣ دیماه بود و با اینکه لینک گذاشتی تو اینستا برای قسمت دوم ولی پوچ بود و خبری از قسمت دوم نیست

    1. Avatar مرجان گودرزی

      سلام و وقت بخیر

      قسمت دوم مستند خودرو رینگ اسپرت را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

      https://www.digikala.com/mag/video/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%A7%DA%A9-1/

      1. Avatar حسین

        این لینک قسمت اوله ها
        تو کانال تلگرام ده بار تبلیغ قسمت دوم با لینک کردین ولی هر دفعه لینک قسمت اول مجدد میزارید
        تو خود مگ دات دی جی کالا هم که چیزی راجع به قسمت دوم منتشر نشده
        کلا سر کار گذاشتید ملتو !

      2. Avatar مرجان گودرزی

        سلام و وقت بخیر

        این لینک قسمت دوم رینگ اسپرت (قسمت اول آن مرد با ماک آمد) هست.

  3. Avatar ///mahdispd

    ۱۳دی که خبری نشد حتی من کامنت نوشتم که ظاهرا یادتون رفته ولی تاییدش نکردین این رسمش نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه