ویژه برنامه آغاز فصل دوم راه شیری؛ کمپین ستاره-سیاره

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

پس از وقفه‌ای کوتاه از پایان فصل اول برنامه «راه شیری»، در آستانه شروع فصل دوم این مجموعه برنامه اینترنتی قرار داریم. از هفته آینده و طبق روال فصل گذشته راه شیری هر دوشنبه ساعت ۱۸ قسمت جدید این برنامه از وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ پخش خواهد شد. اما امروز در ویژه برنامه پیش فصل راه شیری از یک کمپین نجومی هیجان‌انگیز سخن می‌گوییم. کمپین نامگذاری ستاره – سیاره!

در این ویژه برنامه با جزئیات پروژه ایران پلنت آشنا می‌شود که هدف آن نامگذاری برای یک ستاره و یک سیاره کشف شده در خارج از منظومه شمسی با یک نام ایرانی است. این فرصت را انجمن بین‌المللی نجوم در اختیار ایرانیان قرار داده تا برای اولین بار نام یک ستاره و سیاره در خارج از منظومه شمسی با یک جفت اسم ایرانی نام‌گذاری شود.

حال این فرصت برای تمام ایرانیان فراهم شده تا اسامی پیشنهادی خود برای نام‌گذاری این ستاره و سیاره‌ای که به دور آن می‌چرخد را مطرح کنند. تمامی اسامی که به دست دبیرخانه این کمپین می‌رسد مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرند و در نهایت بهترین جفت اسم پیشنهادی برای نام‌گذاری این ستاره و سیاره انتخاب می‌شوند.

اگر شما هم علاقمند شدید که در این کمپین شرکت کنید حتما این قسمت ویژه برنامه راه شیری را تماشا کنید.

ما اینجا هستیم، اینجا راه شیری

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    سلام
    دوستان البته اشاره کردند ولی جهت تاکید عارض میشوم که «محدود کردن یک برنامه ی اینترنتی هیچ الزامی نداره» دلایلی که می‌فرمایید به نظر چندان قانع کننده نیست . ((لطفا یکی از مزیت های برنامه های اینترنتی را ؛ با محدودیت تبدیل به ضعف آن نکنید))

  2. Avatar Mohammadhamidi

    فوقالعاده خوشحالم که برگشتین. قوی تر از همیشه. فقط بخش افق رویداد حتما باشه ها!!!!

  3. Avatar حسن

    اسم سیاره رو بذارید ” مریم”
    چون خیلی زیبا هست
    یا داریوش، یا کوروش

  4. Avatar محمد

    سلام ، خواهش میکنم در فصل ۲ ؛زمان برنامه حداقل یک ساعت باشه بیشتر هم بشه تا ۹۰یا ۱۰۰ دقیقه ما طرفدار ها مشکلی نداریم. این برنامه با موضوعات جالبی که داره واقعا ۱۰۰ دقیقه زمان لازم داره . اگر این زمان را لحاظ کنید ما طرفداران بسیار خشنود شده

  5. Avatar shahabmp

    تمام لینک هایی که برای مثال های نامگذاری توی بخش قواعد نامگذاری قرار داده شده اشتباه هستن و پیغان not fond میدن!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه