رستگاری لیونل مسی و واکنش‌های مارادونا

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

اگر لیونل مسی قهرمان فوتبال آرژانتین بود و به سبک اکثر ابر قهرمان‌ها قرار بود یک تنه، ضد قهرمان داستان را که ظاهرا در این سناریو خورخه سامپائولیست شکست دهد، به نظر می‌آمد که اقلا به کمک یک دوست نیاز خواهد داشت. آن دوست می‌توانست آگوئرو، هیگوآین و یا دیبالا باشد. اما رابین، یار همیشگی بتمن این‌بار از قلب خط دفاع آمد. مارکوس روخو که در دیدار مقابل کرواسی نبودش به شدت حس می‌شد، این بار هم به خط دفاعی آلبی سلسته استحکام بیشتری بخشید و هم در لحظاتی که به نظر می‌آمد حتی لیونل مسی قافیه را باخته است، در نقش یک مهاجم درجه یک و با تجربه ظاهر شد و با پای غیر تخصصی‌اش ضربه‌ای دقیق را روانه دروازه نیجریه‌ای‌های شجاع کرد تا این جام فعلا نام بزرگ آرژانتین و مسی را در مشتش نگاه دارد. بخش مهم تحلیل ویدیوکست این شماره بازی آرژانتین و نیجریه است.

ایسلندی‌های دوست داشتنی اما در مقابل تیم دومی که سرمربی کرواسی به زمین فرستاده بود نتوانستند افتخارات یوروی خود را تکرار کنند و با قبول شکست و به عنوان تیم آخر گروه راهی خانه شدند.

همچنین فرانسه و دانمارک ننگ انجام اولین دیدار این جام که بدون گل تمام شد را به جان خریدند تا هر دو صعود کنند. می‌گفتند دو تیم اروپایی تصمیم به مساوی گرفته‌اند تا صعودشان قطعی باشد.

در ویدیوکست امروز همچنین در مورد بازی‌های حساس گروه‌های پنجم و ششم صحبت خواهد شد. جایی که تکلیف صعود آلمان و برزیل مشخص می‌شود. آنها به ترتیب مقابل کره جنوبی و صربستان قرار می‌گیرند. کره جنوبی از شانس کمی برای صعود برخوردار است و شاید ژاپن آخرین نماینده آسیا باشد که می‌تواند به دور بعد صعود کند. صربستان زمانی که جزیی از یوگسلاوی بود به برزیل اروپا شهرت داشت و از این لحاظ این دیدار جذابیت خاصی دارد. مربی کره جنوبی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش از احساس شرم صحبت کرد چون بار یک ملت روی دوش‌اش بود.

سوییسی‌ها نیز که خوشحالی پس از گل ستارگان‌شان یعنی شکیری و ژاکا در بازی مقابل صربستان کار دستشان داده این دو را به علت محرومیت در اختیار نخواهند داشت. بازیکنانی که ده هزار فرانک به دستور فیفا جریمه شدند. یک نکته جالب دیگر در مورد این دو بازیکن اینکه مردم کوزوو در قدردانی از اقدام دو بازیکن سوئیس مبلغ جریمه آنها از سوی فیفا را جمع آوری کردند. بایرام حسانی، وزیر صنعت کوزوو به  عنوان نخستین شخص حقوق یک ماه خود را که ۱۵۰۰ یورو بود برای جمع کردن مبلغ جریمه شکیری و ژاکا قرار داد

در مقابل کاستاریکای بدون انگیزه با یک تساوی نیز می‌توانند صعود کنند.

در بخش حواشی می‌توانید شاهد شوخی با مارادونا در شبکه‌های اجتماعی باشید. او سر بازی آرژانتین و نیجریه واکنش‌های اغراق‌شده‌ای از خودش نشان داد که خیلی‌ها واکنش منفی به آن نشان دادند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه