ملت عشق؛ کتابی که افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

شاید وقتی به سرانه مطالعه در کشورمان نگاه می‌کنیم، غصه می‌خوریم. بیایید کمی با خودمان روراست باشیم و اعتراف کنیم مردم کتابخوانی نیستیم اما می‌توانیم باشیم.

بارها شده دلمان خواسته کتاب خوان‌حرفه‌ای بشویم اما نمی‌دانستیم با چه کتابی شروع کنیم، یا هنوز ژانر مورد علاقه خودمان را پیدا نکرده‌ایم.

قرار است در یک سری ویدیو به معرفی کتاب می‌پردازیم و دست شما را در دست یار مهربان می‌گذاریم. امیدواریم قلقلکتان بدهد و از همین امروز کتاب خواندن را شروع کنید.

در سومین اپیزود از این برنامه به معرفی یکی از کتاب‌های پرطرفدار و پرفروش در این چند سال اخیر می‌پردازیم.

رمان «ملت عشق» نوشته «الیف شافاک»، نویسنده معروف ترک است که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در چند سال اخیر محسوب می‌شود. این رمان به زبان‌های زیادی ترجمه و در ایران با ترجمه ارسلان فصیحی با استقبال زیادی روبرو شده است. رمان «ملت عشق» نگاهی متفاوت به رابطه‌ی شمس و مولانا می‌اندازد. اسرار رابطه‌ی شمس و مولانا همیشه در طول تاریخ نظر نویسندگان را به خود جلب کرده و روایت‌ها و داستان‌های متفاوتی از رابطه‌ی این دو به نگارش درآمده است اما داستان آنها در اینجا به شکل دیگر روایت می‌شود، روایتی جذاب با راویانی متفاوت که این کتاب را از هر لحاظ خاص و ویژه می‌کند.

این رمان داستان از زاویه دید یکی از شخصیت‌های رمان بیان می‌شود و نویسنده در خلال این رمان چهل قانون عشق را نیز معرفی می‌کند. این چهل قانون در طول داستان و براساس آموخته‌های شمس از مولانا شکل می‌گیرد.

با توجه به اینکه راوی هر قسمت از این رمان متفاوت و زاویه دید مدام در حال تغییر است، خواننده می‌تواند مفهوم داستان را بیشتر درک کند و با شخصیت‌های داستان هم‌ذات پنداری بیشتری داشته باشد. همین ویژگی به جذابیت داستان اضافه می‌کند.

برای دانلود نسخه الکترونیک و نسخه صوتی رمان «ملت عشق» به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب از فیدیو دانلود کتاب صوتی از فیدیو

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. عابد عباسی

    انقدر جدی صحبت میکنید که من ترجیح میدم صدا رو فقط گوش کنم

  2. م

    اپلیکشن خوانا فایل صوتی‌اشو داره عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه