همه آنچه باید از فصل دوم سریال Westworld بدانید

۱۳ شهریور ۱۳۹۸

پخش اولین سریال جدید «وست‌ورلد» (WestWorld) محصولی از شرکت HBO و ساخته جاناتان نولان اخیر به پایان رسید. چند سالی است که این سریال در دست توسعه و ساخت قرار دارد و هیجان زیادی در رسانه‌ها و در بین طرف‌داران سریال‌های علمی تخیلی و مرموز ایجاد کرده بود. این سریال محیط واقعا غریبی دارد و با آثاری که ما قبلا دیده‌ایم بسیار متفاوت است. دنیای مرموز و غریب وست‌ورلد سوالات بسیاری را درباره خودآگاهی مطرح کرده و ذهن مخاطبانش را حسابی درگیر می‌کند. حالا فصل دوم این سریال تایید شده و ویدیوی بالا هر آنچه را که تاکنون از فصل دوم می‌دانیم به ما نشان می‌دهد. «اد هریس»، یکی از بازیگران این سریال می‌گوید فصل بعدی تا سال ۲۰۱۸ پخش نخواهد شد.

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. احمد

    سریال داری نواوری در خط داستان فیلم است و بسیار اینکار قابل تحسین.
    در سریال لاست اگر یادتون باشد متغییر مثل زمان ثابت نبود و بلکه شخصیت ها ثابت بودند . یعنی از گذشته ، حال و اینده همزمان نشان می داد و تکیه های پازل را کنار هم می گذاشت تا نشان بدهد که آن شخصیت چطور چنین تصمیمی در زمان حال یا آینده می گیرد.
    در weastworld هم نو اوری مخصوص خودش با زمان را داشت. مثلا ما زندگی ویلیام را داریم می‌بینم که در گذشته در پارک اتفاق افتاده است . اما تا آخر این لحظه متوجه این که در گذشته دارد اتفاق می افتد نمی شیم ،به نحوه‌ی با زمان حال پیوند خورده است و فکر می ‌کنم بلخر ویلیام جایی به خط اصلی داستان یعنی خودآگاهی میزیبان ها و فورد می رسد. در لحظه‌ی اخر متوجه متغییر زمان می‌شویم. به نظر من این کار یک نوآوری در خط زمانی داستان است. (بازی کردن با زمان هنر جفری لیبر که شنیدم در ساخت این فیلم همکاری می کند)

  2. احمد

    عالی بود قسمت اخر . اما یک مشکل اساسی دارد که خودش تو قسمت اخر دقیقا نشون داد. وقتی صحبت از اینده می‌شود باید جزئیات از اینده کامل بشد. نمی شود هوش مصنوعی باشد اما لباس سال ۲۰۱۶ بپوشند و… . این ها که اینقدر پیشرفت کردن یعنی یک ربات کاملا از توی یک اتاق کنترل و بدون هوش مصنوعی باشد توی تیم امنیت اونجا نیست که سه تا ربات راحت از اون تیم رد شدند.
    یعنی اینقدر تیم امنیت اونجا ضعیف و نا کار امد

    1. مهسا

      دقیقا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه