لحظات وجدآور بالا بردن کاپ توسط قهرمانان بیست دوره جام جهانی

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

از آن لحظه تاریخی محو خاکستری که اولین جام جهانی در اروگوئه سال ۱۹۳۴ برگزار شد و تیم میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد تا آن پنج‌باری که زردپوش‌های برزیلی توانستند کاپ طلایی جام جهانی را بالای سرشان ببرند، بازی فینال جام جهانی همیشه پر از شور و اشتیاق و درام بوده است. از آن فینال‌هایی که پله اسطوره فوتبال یا مارادونای نابغه توانستند با حضورشان برزیل و آرژانتین را قهرمان کنند تا اشک‌های روبرتو باجو وقتی بخاطر پنالتی که خراب کرد ایتالیا نایب قهرمان شد و ایتالیا قهرمان تا همین دوره گذشته و جنگندگی آلمان‌ها یک ماه بازی‌ها را تعقیب می‌کنیم تا صحنه بالا بردن کاپ جام جهانی را ببینیم.

این ویدیوی خاطره انگیز قهرمانان بیست دوره قبلی جام جهانی را نشان می‌دهد. در یک پست این ۲۰ تیم برنده را مرور کردیم و اینجا گل‌های سرنوشت‌سازشان را می‌بینیم و لحظه‌ای که بالاخره دست‌شان به جام می‌رسد. خوشحالی تماشاگران، حضور سیاستمداران کشورها بخصوص وقتی کشور میزبان برنده عنوان قهرمانی می‌شود و حال خوش بازیکنان و مربی‌ها لحظاتی در این ویدیوست که اشک به چشم‌تان می‌آورد. هیجان‌زده‌تان می‌کند و یادآور تمام بازیکنان و اسم‌های بزرگی است که اگر بازی‌شان را ندیده‌ایم اما اسم‌شان آنقدر در تاریخ فوتبال جاودانه باقی مانده که همه‌شان را می‌شناسیم.

بیشتر بخوانید: تاریخچه قهرمانان جام جهانی فوتبال تا پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

از سال ۱۹۳۰ که اولین دوره جام جهانی در کشور اروگوئه برگزار شد تا امروز این تورنمنت ورزشی مهم بیست دوره را پشت سر گذاشته است. فینال‌ها را که مرور کنیم پرافتخارترین تیم برزیل بوده که در پنج دوره توانسته برنده فینال شود و کاپ قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرد. آلمان هم که امسال شانس زیادی برای حفظ عنوان قهرمانی‌اش دارد در صورت رسیدن به فینال و قهرمان شدن در این دوره خودش را به رکورد برزیل خواهد رساند.

برزیل، اسپانیا و آرژانتین هم جزو تیم‌های مدعی هستند. به مظر شما امسال قرار است کدام تیم کاپ را بالای سرش ببرد و کشورش را به داشتن این عنوان مفتخر کند؟

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه