می‌خواهید مجانی به مدرسه هاگوارتز محل آموزش هری پاتر سفر کنید؟

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

شاید وقتی به سرانه مطالعه در کشورمان نگاه می‌کنیم، غصه می‌خوریم. بیایید کمی با خودمان روراست باشیم و اعتراف کنیم مردم کتابخوانی نیستیم اما می‌توانیم باشیم.

بارها شده دلمان خواسته کتاب خوان‌حرفه‌ای بشویم اما نمی‌دانستیم با چه کتابی شروع کنیم، یا هنوز ژانر مورد علاقه خودمان را پیدا نکرده‌ایم.

قرار است در یک سری ویدیو به معرفی کتاب می‌پردازیم و دست شما را در دست یار مهربان می‌گذاریم. امیدواریم قلقلکتان بدهد و از همین امروز کتاب خواندن را شروع کنید.

اولین اپیزود از این برنامه به معرفی یکی از کتاب‌های محبوب می‌پردازیم. سه کتابی که در حاشیه کتاب‌های اصلی «هری‌پاتر» نوشته شده‌اند.

جی.کی. رولینگ برای اینکه ما را با اسرار و رازهای مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز بیشتر آشنا کند این سه کتاب را نوشته تا دید بازتری از اتفاقات دنیای تخیلی هری‌پاتر داشته باشیم.

با ما همراه باشید تا با این سه کتاب بیشتر آشنا شوید.

داستان‌های کوتاه از هاگوارتز راهنمای ناکامل و نامعتبر

مدرسه هاگوارتز مدرسه‌ای‌ است که توسط چهار جادوگر در قرون وسطی درست شده که در آن به آموزش فنون جادوگری می‌پردازند این مدرسه در قلعه‌ای دور افتاده بنا شده و معمول‌ترین راه رسیدن به آن قطاری است که هر سال در اولین روز سال تحصیلی دانش‌آموزان را به آن‌جا می‌رساند تمام اتفاقات و ماجراهای اسرار آمیز و جادویی مجموعه «هری‌پاتر» در این مدرسه اتفاق می‌افتد. محیط هاگوارتز بسیار مرموز و گاهی ترسناک است اما این ترسناکی به هیچ وجه کسالت بار و احمقانه نیست.

شعار مدرسه این است: «هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید» که زیر علامت مدرسه نقش بسته است. در این کتاب جی.کی.رولینگ اسرار مخفی و افسانه‌های عجیب مدرسه بریتانیایی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز را فاش می‌کند.

دانلود کتاب از فیدیبو

داستان هایی کوتاه از هاگوارتز: درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم

هری‌پاتر، مجموعه‌ای از کاراکتر‌های مثبت و منفی است که در دو جناح به نبرد با یکدیگر مشغول هستند. در سرتاسر این مجموعه شاهد جدال خوبی با بدی هستیم قدرت بین این دو جناح تقسیم شده در مجموعه هری‌پاتر دیدیم که اگر قدرت به دست افراد ناشایست مثل ولدرمورت بیفتد با جادوی سیاه همه جا را به نابودی می کشند اما نباید فراموش کرد عملی که بر اثر عشق انجام می‌شود قدرتمندترین نوع جادو در میان جادوگران است.

در این کتاب مجموعه دست‌نوشته‌های جی.کی.رولینگ را در مورد قدرت، سیاست و برای تلطیف فضا، در مورد اشباح مزاحم، مطالعه می‌کنید.

دانلود کتاب از فیدیبو

داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز (درباره دلاوری‌ها، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک)

به نظر می‌رسد برجسته‌ترین ویژگی رمان‌های جی.کی.رولینگ به تصویر کشیدن جاذبه‌های سحر و جادو است.

در دنیای جادوگری برای اتخاذ تصمیم‌های شجاعانه به روحیه دلاوری احتیاج است.

در این مجموعه از دست‌نوشته‌های جی.کی.رولینگ شما درباره عشق، غم و اندوه و اعتبار همیشگی مینروا مک‌گونگال، درباره سرنوشت غم‌انگیز ریموس لوپین، درباره رفتار بی‌ملاحظه سیلوانوس کتل‌بورن و چیزهای بسیار دیگر مطالعه خواهید کرد.

دانلود کتاب از فیدیبو

 

بیشتر بخوانید: مجانی به مدرسه علوم و فنون جادوگری «هاگوارتز» بروید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه