درباره ایران و اسپانیا و حاشیه‌های دور اول

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

ویدیوکست‌های جام جهانی ۲۰۱۸ با پایان یافتن دور اول بازی‌های مرحله اول شکل دیگری به خودش می‌گیرد. آرایش همه تیم‌ها را پیش از این بررسی کردیم و تاکتیک‌شان را برای مقابله با تیم‌های حریف داخل زمین مورد بررسی قرار دادیم. درنتیجه به جای بخش بررسی ترکیب تیم‌ها، تصمیم گرفتیم حاشیه‌های مرحله اول دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ را مورد بررسی قرار بدهیم. از مادر مکزیکی که جلوی تلویزیون برای همه بازیکنان صلیب می‌کشد و دعا می‌کند تا شوخی عجیب و غریب زلاتان. در ضمن برای اینکه نشان بدهیم صحبت از مدل موهای نیمار چندان هم کار عجیبی نبوده عکسی از اریک کانتونا را می‌بینید که مدل موی نیمار را به سخره کشیده است.

اما در قسمت تحلیل‌ها به اتفاقات عجیب بازی‌های دیروز پرداختیم. به اینکه چطور سنگال در کمال تعجب توانست لهستان را شکست بدهد و روسیه چطور قدرتمندانه جلوی مصر قد علم کرد و حالا احتمال صعود تیم محمد صلاح، مصر چقدر ضعیف شده است. ژاپن بعد از ایران دومین تیم آسیایی شد که بازی‌اش را برد و البته کلمبیا که با بدشانسی و خطای هند بازیکنش بیشتر بازی را ده نفره بازی کرد و اولین گل با ضربه پنالتی درون دروازه‌اش نشست. حالا اگر عربستان می‌خواهد صعود کند باید امروز جلوی اروگوئه برد پرگلی داشته باشد.

از طرف دیگر سوآرز و کاوانی که در بازی قبلی خیلی با هم جفت نبودند گویا بعد از بازی صحبت کرده‌اند و می‌گویند که مشکل‌شان حل شده است.

طبعا بخش اول پیش‌بازی‌ها درباره بازی ایران و اسپانیاست و حرف‌هایی که دو مربی درباره هم زده‌اند. هیرو گفته که احترام خاصی برای کی‌روش قائل است و کی‌روش هم در مقابل گفته که وقتش بوده هیرو سرمربی اسپانیا شود و البته هر دو مربی معتقدند که تیم‌شان بازی سختی در پیش دارد.

در بخش پایانی تیم منتخب دیجی‌کالا مگ در دور اول مرحله مقدماتی را مورد بررسی قرار دادیم. تیم را با سیستم ۳-۳-۴ چیدیم که در حمله بتوانیم هم از دیه‌گو کاستای اسپانیایی و هم هری کین انگلیسی و رونالدوی پرتغالی استفاده کنیم. هافبک‌ها امید ابراهیمی، هافبک دفاعی خوب ایران، گولووین و چریشف روسیه هستند. در خط دفاع هم ناچو از اسپانیا، خیمینز از اروگوئه، گرنکویست از سوئد و کولاروف از صربستان هستند. دروازه‌بان رقابت میان اشمایکل و اوچوآ زیاد بود. حتی می‌شد به بیرانوند هم فکر کرد اما در نهایت سیوهای اوچوآی مکزیکی موفق‌تر بوده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه