دستیار پزشک در جیب شما؛ معرفی اپلیکیشن Ada

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

وقتی برای سلامتی شما یا اعضای خانواده مشکلی پیش می‌آید چکار می‌کنید؟ حتما مثل خیلی‌های دیگر در گوگل سرچ می‌کنید و بین هزاران نتیجه‌ای که به دست می‌آید سرگردان می‌شوید. هیچ‌وقت هم مطمئن نیستید که جواب صحیح را پیدا کرده‌‌‌اید یا نه! اپلیکیشن Ada با استفاده از هوش مصنوعی، تشخیص‌های اشتباه را حذف و بیماری شما را پیدا می‌کند. این اپلیکیشن یک برنامه در حوزه سلامتی و پزشکی است که با استفاده از هزاران داده‌ی پزشکی حقیقی به صورت آنلاین، مثل یک دستیار پزشک علائم بیماری شما را دنبال کرده و مشکل واقعی را پیدا می‌کند.

Ada ابتدا اطلاعات سلامتی و پزشکی شما مثل دیابت، حساسیت‌های دارویی، فشار خون و داروهایی که مصرف می‌کنید را می‌گیرد و بعد از آن آماده است تا هر مشکلی که الان با آن درگیر هستید را در آن سرچ کنید. هر مشکلی که داشته باشید، سردرد و سرگیجه، درد مفاصل و حتی خواب رفتن دست را می‌تونید در این اپلیکیشن به زبان انگلیسی سرچ کنید. در اپلیکیشن Ada با بانک اطلاعات پزشکی بزرگی روبرو می‌شوید که بسیاری از بیماری‌های نادر و رایج را پوشش می‌دهد. با پاسخ دادن به سوال‌هایی که این اپ از شما می‌پرسد، متوجه مشکل واقعی خود می‌شوید.

اپلیکیشن Ada

اپلیکیشن آدا به ساده‌ترین روش ممکن کار می‌کند و از شما سوال‌های کاملا شفاف می‌پرسد. پاسخ‌ به این سوال‌ها چیزی جز بله و خیر نیست؛ حتی اگر جواب یا معنی سوال را نمی‌دانستید می‌توانید از عکس‌هایی که برای مثال زیر هر سوال قرار دارد، استفاده کنید یا حتی از آن سوال رد شوید.

در پایان این اپ یک یا چند بیماری را به عنوان تشخیص‌های احتمالی برای مشکل شما مطرح می‌کند. همچنین احتمال درست بودن هر تشخیص طبق آمار در اختیار شما قرار داده می‌شود. Ada به شما توضیح می‌دهد کدام علائم‌تان به این تشخیص‌ها شبیه بوده و طبق آمار پزشکی از هر ۱۰ نفری که این علائم را داشتند، چند نفر به این بیماری‌ها دچار بوده‌اند.

این برنامه به هیچ عنوان قصد این را ندارد که جای پزشک را برای شما بگیرد؛ بلکه در تشخیص علائم بیماری به شما کمک می‌کند و در صورت جدی بودن مشکل به شما توصیه می‌کند که پیش پزشک بروید و درمان را سریعا شروع کنید. اپلیکیشن Ada به اینترنت احتیاج دارد و روی iOS و اندروید قابل اجراست.

بیشتر بخوانید: مربی ۲۴ ساعته فیتنس؛ معرفی اپلیکیشن MyFitnessPal

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ABDUL HAMI

    ممنون میشوم اگر لینک رابرایم بفرستید چون نتوانستم پیدایش کنم.

  2. Avatar حسین

    خیلی ممنون از معرفی این اپلیکیشن. دانشجوی علوم پزشکی‌ام و میتونم بگم این اپ قابل‌اعتماده

  3. Avatar s@aeed

    ممنون از معرفی اپلیکیشن کاربردی واقعا خیلی میشه ازش استفاده های خوبی کرد حتی بدون اینکه به پزشک مراجعه کنیم و به پرداخت هزینه ها صرفه جویی کرد و تو منزل میشه خود درمانی کرد.
    ——-
    میشه لطف کنید اپلیکیشن خوب تو زمینه یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنید!
    ——
    اسم این پلیر پخش ویدیو که استفاده میکنین لطف کنید بگین درگیرشم بدونم 🙁

    ممنون از لطف و زحمتاتتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه