ایجاد و حفظ عادت‌های مفید در زندگی؛ معرفی اپلیکیشن Fabulous

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

صبح که از خواب بیدار می‌شوید چه کارهایی انجام می‌دهید؟ عادت‌های شما چیست؟ بعضی‌ها عادت دارند صبح‌ها دوش بگیرند، بعضی مسواک می‌زنند، بعضی‌ها ورزش می‌کنند و بعضی‌ها هم فقط در اینستاگرام می‌چرخند. کدام یک از عادت‌های شما مفید و کدام یک مضر هستند؟ اپلیکیشنی که این هفته معرفی می‌کنم به شما کمک می‌کند تا عادت‌های بد خود را با عادت‌های خوب جایگزین و عادت‌های جدید پیدا کنید. اپلیکیشن Fabulous در حوزه سلامتی و سبک زندگی متفاوت است و قول می‌دهد تا در زندگی شما تغییراتی ایجاد کند.

در این برنامه، هر روز به روتین‌های مختلفی تقسیم شده است که می‌توانید فعالیت‌های مختلفی که دوست دارید را به هرکدام اضافه کنید. روتین اول با عادت خوب نوشیدن یک لیوان آب هر روز پس از بیدار شدن شروع می‌شود. لازم است این عادت را ۳ روز پشت سر هم تکرار کنید تا بتوانید به عادت‌های دیگر دسترسی داشته باشید. برنامه از شما می‌خواهد که عادت‌هایی که انتخاب می‌کنید را انجام دهید و درون برنامه تیک بزنید. با اپلیکیشن Fabulous رفته رفته قدم‌های کوچک شما تبدیل به قدم‌های بزرگ‌تر و عادت‌های سخت، برای‌تان راحت می‌شود.

فضای جذاب اپلیکیشن یادآورد فضای قصه‌های شازده کوچولو و کیمیاگر است که داستان‌های مورد علاقه سازنده اپ بود‌ه‌اند. این فضای دوست داشتنی و جالب، گشت و گذار در اپلیکیشن را برای شما جذاب‌تر می‌کند.

اپلیکیشن Fabulous به شما عادت‌های جدیدی را معرفی می‌‌کند و به شما این اجازه را می‌دهد که هر کدام را که دوست داشتید به برنامه روتین خود اضافه کنید. عادت‌های خوبی مثل خوردن ویتامین، ورزش کردن و زنگ زدن به خانواده و دوستان. کارهایی که همیشه دوست داریم انجام دهیم و فراموش می‌کنیم. قسمت Coaching برنامه هم روند فعالیت و خوش‌قولی شما را نشان می‌دهد.

این برنامه روی پلتفرم‌های Android و iOS قابل اجرا و رایگان است، اما مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر برای استفاده از امکانات بیشتر می‌توانید هزینه اشتراک تعیین شده برای برنامه را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: دستیار پزشک در جیب شما؛ معرفی اپلیکیشن Ada

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    از نظر بنده بهترین عادت روزانه مشاهده پست های شماست به علاوه گوش دادن به کلام شیوای شما خانم قهرمانی
    با آرزوی موفقیت…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه