ویدیو رسمی معرفی آیفون X را ببینید

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

نسخه‌ی ویژه‌ی آیفون، نسخه‌ای که بیش از یک سال است در قالب شایعات مختلف همه جوره از آن شنیده‌ایم، بالاخره در مراسم دیشب اپل رونمایی شد. آیفون بزرگ امسال همانطور که شنیده بودیم، iPhone X نام‌گذاری شده است. در این ویدیو طراحی و قابلیت‌های این گوشی را تماشا کنید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۷ دیدگاه
  1. Avatar Diana

    واقعا آیفون x عالیه .
    هر چی باشه خیلی بهتر از سامسونگ هس که بعد از چند روز هنگ میکنه

    1. Avatar Diana

      واقعا آیفون ۱۰ عالیه
      هر چی باشه خیلی بهتر از سامسونگ هس که بعد از چند روز هنگ میکنه.

  2. Avatar علی

    هنوز همه یه عده میان میگن پول مارک میگیره! نه خب برید عین آدمای بی بضاعت سامسونگ بگیرین که توی صورت یا دستتون منفجر شه بعدش خوشحال باشین که پول مارک ندادین

  3. Avatar محسن

    من قبلا با جمع بندی امکانات گوشی و قیمت گوشی سامسونگ میگرفتم البته گوشی هایی مثل ال جی هم کمتر از سامسونگ نیستند و بهتره بهش فکر کنید.تا اینکه آخرین گوشی سامسونگم یه اس فایو بود که هوا سرد میشد صفحه ش خاموش میشد و باعث نفرت من از برند سامسونگ شد! والان آیفون دستمه. یکی از برتری های آیفون سیستم سیری آن است که من زبانم خوبه و زیاد استفاده میکنم اگه نمیتونید استفاده کنید به نظرم سراغش نیاید،اندروید از طرفی یوزرفرندلی تر است و کارکرد با اون مثل انتقال موزیک بلوتوث و … بهتری داره.در مورد قدرت پردازنده بگم اونقدرها اهمیت نداره شما موتور ماکسیما را بذارید روی پراید چه اهمیتی داره!به هرحال اگه دنبال شوآف نیستید برندهای دیگه هم حرفای زیادی برای گفتن دارند!أین جنگ زرگری سامسونگ و اپل برای بیرون کردن بقیه برندهای از بازار وتقسیم بازار بین خودشون دوتاست وگرنه صفحه نمایش آیفون ده را سامسونگ تولید میکنه!

  4. Avatar علی نیک قلب

    فوق العاده
    اصلا چیزی برای گفتن نذاشته

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه