پیش به سوی بازی بلژیک برزیل؛ درباره برزیل

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

بازی بلژیک و برزیل  را احتمالا می‌توان جزو جذاب‌ترین مراحل جام جهانی امسال دانست؛ این طرف میدان برزیل مدعی با بیشترین افتخارات جام جهانی تاریخ را داریم و آن طرف بلژیک نیرومند. بلژیک را اصلا نمی‌توان دست کم گرفت؛ درست است که مثل برزیل افتخارآفرینی نکرده اما جام روسیه بارها ثابت کرد که امسال سال مدعیان قدیمی نیست، سال قدیمی‌های فوتبال با تمام سوابق درخشان‌شان نیست. امسال سال تیم‌های توانمند، تاکتیکی با مدیریت هوشمندانه سرمربی‌هایشان است.

بر هیچ کسی پوشیده نیست که برزیل لقب پرافتخار‌ترین تیم تاریخ فوتبال را در اختیار دارد؛ از ۵ ستاره قهرمانی گرفته تا تعداد گل زده. برزیل در ۵ جام جهانی در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۷۰، ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ مدال طلا را از آن خود کرد. البته همین تیم به ظاهر مدعی در سال ۲۰۱۴ با شرمندگی تمام بازی را به نفع آلمان به پایان رساند. در سالی که برزیل میزبانی بازی‌های جام جهانی را می‌کرد، درمقابل آلمان مغرور قرار گرفت. آن زمان همه احتمال برد برزیل را می‌دادند اما در کمال ناباوری برزیل با واگذاری نتیجه ۷ بر ۱ از جام جهانی در خاک خود دست کشید و شاهد بدترین اتفاق سال فوتبال شود.

با این حال نمی‌توان قدرت بازیکنان تیم برزیل را دست کم گرفت؛ از کارهای انفرادی گرفته تا گروهی، از پاس گل‌های بی‌نظیر گرفته تا ضدحمله‌های ترسناک. حالا باید ببینیم که برزیل می‌تواند ناکامی جام ۲۰۱۴ را امسال درمقابل بلژیک جبران کند؟ آیا هواداران این تیم می‌توانند بار دیگر طعم شیرین برد را تجربه کنند؟ همه چیز بعد بازی سرسخت برزیل و بلژیک مشخص می‌شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar عبدالعلی پر

    ویدئو کاست ها عالیه من که لذت میبرم ای کاش مدتش بیشتر میشد راستی چرا ثبت امتیازات مرحله نیمه نهایی بروز نیست ؟ امتیازات من محاسبه نشده است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه